Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 maart 2011, 23:19
118Noortje 118Noortje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2011
Berichten: 13
118Noortje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Administratief Medewerker

Beste mensen,
Ik heb een parttime baan en zoek nog een baan voor erbij, omdat ik te weinig uren werk. De vacature is voor 16 uur per week bij een aannemersbedrijf. Er wordt ervaring in soortgelijke functie gevraagd en die heb ik. Ook affiniteit met de bouwsector heb ik, maar dat vind ik zo moeilijk om aan te geven. Wie heeft er tips voor mij?
Alvast bedankt.
Noortje
Hier is mijn brief:

Geachte mevrouw .......,

“Dit is een baan voor mij” dacht ik meteen toen ik uw advertentie in ................van zaterdag 26 maart jl. las waarin u kandidaten zoekt voor de functie van administratief medewerker. De genoemde functieomschrijving spreekt me zeer aan en daarom zou ik dan ook graag voor deze functie in aanmerking komen.

Al geruime tijd werk ik met veel plezier op een klein .......bureau in .... als administratief/secretarieel medewerkster. Mijn werk bestaat uit het voeren van de financiële administratie, correspondentie, archivering, agendabeheer, telefoon- en receptiewerk en verder alle voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden.

Ik heb een MEAO diploma en de nodige werkervaring, zoals u in mijn bijgevoegde cv kunt lezen. U mag van mij een accurate, flexibele, stressbestendige collega verwachten, die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Goede beheersing van de Nederlandse taal is voor mij geen enkel probleem.

Momenteel werk ik 12 uur per week, maar ik wil graag meer uren werken. Daarom zou ik mijn huidige werkzaamheden graag uitbreiden met een extra uitdaging, vandaar dus mijn sollicitatiebrief.

Natuurlijk is het werken op een .....bureau iets heel anders dan bij een aannemersbedrijf, maar ik zie zeker ook overeenkomsten. Ik beschik over een veelzijdige administratieve ervaring en ik denk die goed te kunnen toepassen in de aangeboden functie bij uw bedrijf.

Uw vacature maakt mij zeer enthousiast omdat de functie mij afwisselend lijkt door het uitgebreide takenpakket en ik volgens mij voldoe aan de eisen in het door u genoemde profiel. Graag zou ik daarom de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 maart 2011, 19:11
Lady22 Lady22 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2011
Berichten: 18
Lady22 is on a distinguished road
Standaard

Hey meid,
Ik vind de opbouw van je brief wel goed hoor! Niks mis mee.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 april 2011, 14:00
Jootje Jootje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 april 2011
Berichten: 6
Jootje is on a distinguished road
Standaard

Je hebt werkervaring, ik zou minimaal 1 voorbeeld geven waaruit blijkt dat je goed in teams kan werken etc. succes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 2 april 2011, 16:32
E.L. E.L. is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 april 2011
Berichten: 5
E.L. is on a distinguished road
Standaard

Hallo!
Een prima brief hoor,
ik zou alleen idd nog een beetje werkervaring toevoegen en bij het stukje
'en ik volgens mij voldoe aan de eisen in '
ik zou van 'volgens mij' iets anders maken als; naar mij idee, ik denk.
'volgens mij' klink denk ik een beetje knullig.
Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie administratief medewerker & cv pcjvanhemert Sollicitatiebrief en cv 5 19 oktober 2009 17:00
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie financieel administratief medewerker starter Sollicitatiebrief en cv 2 22 oktober 2008 22:27
Sollicitatie administratief medewerker advies linda1966 Sollicitatiebrief en cv 7 24 juni 2008 17:37
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon