Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 januari 2010, 22:38
mardy mardy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2010
Berichten: 2
mardy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Junior Projectleiders Vastgoedontwikkeling

Op onderstaande functie wil ik solliciteren.
Bijgaande de brief die ik heb geschreven .

Graag uw reactie en feeback.

Bij voorbaat dank,


Junior Projectleiders Vastgoedontwikkeling

Rotterdam-Rijnmond is één van de grootste politieregio’s van het land. Er werken ruim 5.000 politiemensen in een gebied waar dagelijks ruim 1,2 miljoen mensen wonen, werken, uitgaan en recreëren. Een bruisende mix van mensen met verschillende karakters, sociale en culturele achtergronden. Het korps heeft een zeer veelzijdig en dynamisch werkgebied, met daarin één van de grootste havens van de wereld.

Het Facilitair Bedrijf biedt Politie Rotterdam-Rijnmond ondersteuning bij de dagelijkse uitvoering van het politiewerk. Met ca. 350 professionals bestaat dit expertisecentrum uit de afdelingen Inkoop & Services, Facilitaire Dienstverlening, Arrestantenzorg en Huisvesting & Security. De afdeling Huisvesting & Security bestaat uit drie vakgroepen, te weten: Vastgoedbeheer, Vastgoedontwikkeling en Security. Deze vakgroepen worden ondersteund door een projectbureau. Voor de afdeling Huisvesting & Security zijn wij op zoek naar twee Junior Projectleiders Vastgoedontwikkeling.

Je functie
Blauw op straat vraagt om een goede en veilige huisvesting. Als junior projectleider ben je verantwoordelijk voor de technische en financiële haalbaarheid van onze huisvestingsprojecten. Je stuurt het gehele realisatieproces aan en participeert in het maken van projectplannen met kaders voor budget, planning, gewenste kwaliteit en projectorganisatie. Je werkt met marktpartijen van verschillende disciplines.

Je profiel
Je beschikt minimaal over een mbo opleiding bouwkunde en bent bekend met projectmanagement methodiek (PRINCE II o.g). Daarnaast heb je ten minste 3 jaar werkervaring binnen de bouw- of vastgoedsector. Je kunt goed en effectief communiceren.Tevens ben je vasthoudend, analytisch ingesteld en gewend methodisch te werken. Je vindt het leuk om in teamverband te werken en stelt het collectief boven je individuele waarden. Onze ambitiewaarden zijn: professioneel, onorthodox en toonaangevend. Wij zoeken een professional die zelfstandig en pro actief kan werken.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrief 21 januari 2010 concept.doc‎ (27,0 KB, 244x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 januari 2010, 13:12
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Junior Projectleiders Vastgoedontwikkeling

xxxx, 21 januari 2010

Betreft: vacature Junior Projectleider Vastgoedontwikkeling, vacaturenummer 17-bu-10-002

Geachte heer de xxx,

Met belangstelling nam ik kennis van de vacature op de internetsite kom bij de politie. Graag kom ik in aanmerking voor de vacature voor Junior Projectleider Vastgoedontwikkeling.

De functie junior projectleider spreekt om diverse reden aan, de combinatie van techniek en financiën en het werken in een afwisselende en dynamische omgeving is mij op het lijf geschreven. Ik ben ambitieus, proactief en beschik over goede schriftelijk en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden. Door mijn opleidingen en huidige werkzaamheden heb ik een ruime basis en ervaring en pas goed bij gevraagde profiel.

De functie zie ik als een ideaal vervolg van mijn carrière. Gecombineerd met inzet en een positieve instelling, ben ik ervan overtuigd dat ik de door u genoemde werkzaamheden op goede wijze kan uitoefenen.

Het bijgevoegde curriculum vitae geeft een goed beeld van mijn opleidingen en werkervaring, In de hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding geeft om mij voor een oriënterend gesprek uit te nodigen.


Met vriendelijke groet,

xxxx


Bijlage: als vermeld


Beste Mardy,

ik zou in de 2e alinea iets vertellen over wat je nu doet, nu vertel je daar helemaal niks over. Je competetnties zou ik pas in de laatste of 1 na laatste alinea zetten. verkoop jezelf eerst. Wat bedoel je met 'en het werken in een afwisselende en dynamische omgeving is mij op het lijf geschreven'. Waarom is het voor jou op het lijf geschreven?
Verder is je spelling en grammatica niet helemaal goed, zoals deze zin: Door mijn opleidingen en huidige werkzaamheden heb ik een ruime basis en ervaring en pas goed bij gevraagde profiel. Zeg dan: ik denk dat ik vanwege mijn genoten studies en ervaring een goede kandidaat ben voor deze functie.
Ik zou bij bijlage ook zetten: bijlage: curriculum vitae.
lees je brief nog eens goed na en vertel wat meer over waarom je juist dit bedrihf uitkiest en waarom ze juist jou moeten kiezen.
Nu staat er naar mijn mening te weinig informatie in je brief.
succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 januari 2010, 15:38
mardy mardy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2010
Berichten: 2
mardy is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Junior Projectleiders Vastgoedontwikkeling

Hartelijk dank voor je reactie,
ik heb je advies ter harte genomen en de brief voor een groot deel aangepast.

wellicht ben je in de gelegenheid deze nog eens door te lezen.

bvd.

mardy
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrief 21 januari 2010 concept.doc‎ (27,0 KB, 268x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 20:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 15:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 09:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 16:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon