Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 februari 2007, 13:45
Annemart Annemart is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 5
Annemart is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar.

Relatiebemiddelingsburo X




Leiden, 25 februari 2007
Betreft: vacature consulent Den Haag / vacaturenummer 0620



Geachte heer, mevrouw, (ik ga de naam van de contactpersoon nog navragen; stond niet in advertentie)

U zoekt een enthousiaste consulent en gezien mijn ervaring en persoonlijke eigenschappen ben ik ervan overtuigd dat deze functie me op het lijf geschreven is.

Ik vind het fijn als mijn werk ertoe bijdraagt dat het leven van mensen vollediger en gelukkiger wordt. De baan die u aanbiedt boeit me nog meer vanwege het contact met allerlei verschillende mensen.
In mijn persoonlijk leven zie ik hoe belangrijk het voor mensen is om een partner te vinden die werkelijk bij hen past. Dit maakt juist uw bedrijf voor mij erg interessant. Ik wil graag als consulent mensen op een plezierige en vakkundige manier laten kennismaken met de werkwijze van up2date.

Ik heb jarenlang als secretaresse voor verschillende bedrijven gewerkt. Hierin heb ik laten zien een team-player te zijn die secuur en zelfstandig werkt.
Sinds twee jaar geef ik vanuit mijn eigen praktijk trainingen persoonlijke effectiviteit. Ook begeleid ik mensen op individuele basis.
Ik regel zelf de werving van nieuwe klanten; ik verzorg de publiciteit en voer kennismakings-gesprekken. In deze gesprekken zet ik mijn mensenkennis en levenservaring in om met de klant te kijken welke vorm van training of begeleiding passend is. Het is mijn ervaring dat mensen soms even over de drempel geholpen moeten worden voordat ze een keus kunnen maken. Ik help hen hierin door bijvoorbeeld het geven van een goede uitleg van mijn werkwijze, of
door hun verlangen naar verandering voelbaar te maken.

Ik wil mijn trainerspraktijk combineren met een vaste baan waarin ik met en voor mensen werk en gebruik kan maken van mijn kwaliteiten en werkervaring.

Ik hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft. Als u meer te weten komen over mij en mijn motivatie voor de functie van consultant bij uw bedrijf, dan kom ik graag meer vertellen in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,


Annemart Achternaam




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 februari 2007, 17:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar.

Hoi Annemart,

Sorry heb niet veel tijd, maar een kort mogelijk verbeterd punt is niet elke alinea beginnen met ik, dat schrikt ze misschien af.
bv in plaats van
Ik heb jarenlang als secretaresse voor verschillende bedrijven gewerkt. Hierin heb ik laten zien een team-player te zijn die secuur en zelfstandig werkt.
Gedurende de periodes dat ik gewerkt heb als secrtaresse voor verschillende bedrijven, heb ik laten zien een team-speler te zijn die secuur en zelfstandig werkt.

Groetjes Stefanie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 februari 2007, 17:22
Annemart Annemart is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 5
Annemart is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar.

Hoi Stefanie,

Dankjewel voor je feedback! Dat had ik over het hoofd gezien. Ik heb t inmiddels aangepast.

Groetjes,
Annemart
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 februari 2007, 18:47
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar.

Leestip: Ikke-ikke-ikke: dat verkoopt niet
__________________
René
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 maart 2007, 01:58
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy Re: Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar.

Beste Annemart,

Persoonlijk snap ik niet dat je voor Up2Date zou willen werken. Over Patricia Savoulidis en Desiree Bongenaar en hun relatiebemiddelingsbureau zijn heel veel negatieve berichten op het Internet te vinden. Kijk bijvoorbeeld maar eens bij TROS radar. Ik zou mijn tijd daar niet aan besteden. Ook bij de AVR lopen veel zaken tegen Up2Date. Bij een relatiebemiddelingsbureau wat zo negatief bekend staat zou ik niet willen werken. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Succes met het vinden van een passende baan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20
Sollicitatiebrief stageplaats IC: Graag commentaar Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 0 9 juni 2006 01:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon