Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 november 2007, 15:48
samy samy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Berichten: 2
samy is on a distinguished road
Unhappy pfff ik vind het altijd zo moeilijk om mooie brief optestellen wie kan me helpen?

Wat vinden jullie van mij brief en cv??

(Naam bedrijf)

plaats en datum

( voor en achternaam
Adres
Postcode en woonplaats)

Betreft: vacaturenummer 07.352


Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie op de website www.rotterdam.nl wil ik graag solliciteren naar de functie van budgetconsulent. Telefonische had ik u al verteld dat ik erg enthousiast ben over de functie. Gezien de functie-inhoud en de aard van uw organisatie, stel ik mij graag voor deze functie beschikbaar.

In 2003 heb ik mijn studie als secretarieel medewerker aan de baronie collega te Breda afgrond. Tijdens mijn stage als intercedente in een uitzendbureau, heb ik veel ervaring opgedaan. Buiten alle administratieve taken had ik ook nauw contact met uitzendkracht Wat mij erg aansprak.

Als klantenservice medewerker heb ik trainingen op het gebied van gesprekstechnieken en professionele houding gevolgd. Door eerdere werkzaamheden en de functie die ik momenteel uitoefen heb ik veel ervaring opgedaan met betrekking tot het zelfstandig uitvoeren van taken en het werken binnen een team.

De functie van budgetconsulent binnen uw organisatie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast wil ik graag wat voor de mensen betekenen. Ik beschik over de volgende competenties zoals klantgerichtheid, sensitiviteit, probleemanalysering en discipline. Ik ben flexibel inzetbaar en stressbestendig.


Graag zou ik mijn motivatie en specifieke drijfveren voor deze sollicitatie in een persoonlijk gesprek nader willen toelichten.


Hoogachtend,



(…………….)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Curriculum Vitae.....doc‎ (24,0 KB, 70x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 november 2007, 18:39
DK115 DK115 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Berichten: 3
DK115 is on a distinguished road
Standaard Re: pfff ik vind het altijd zo moeilijk om mooie brief optestellen wie kan me helpen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samy Bekijk bericht
Wat vinden jullie van mij brief en cv??

(Naam bedrijf)

plaats en datum

( voor en achternaam
Adres
Postcode en woonplaats)

Betreft: vacaturenummer 07.352


Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie op de website www.rotterdam.nl wil ik graag solliciteren naar de functie van budgetconsulent. Telefonische had ik u al verteld dat ik erg enthousiast ben over de functie. Gezien de functie-inhoud en de aard van uw organisatie, stel ik mij graag voor deze functie beschikbaar.

In 2003 heb ik mijn studie als secretarieel medewerker aan de baronie collega te Breda afgrond. Tijdens mijn stage als intercedente in een uitzendbureau, heb ik veel ervaring opgedaan. Buiten alle administratieve taken had ik ook nauw contact met uitzendkracht Wat mij erg aansprak.

Als klantenservice medewerker heb ik trainingen op het gebied van gesprekstechnieken en professionele houding gevolgd. Door eerdere werkzaamheden en de functie die ik momenteel uitoefen heb ik veel ervaring opgedaan met betrekking tot het zelfstandig uitvoeren van taken en het werken binnen een team.

De functie van budgetconsulent binnen uw organisatie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast wil ik graag wat voor de mensen betekenen. Ik beschik over de volgende competenties zoals klantgerichtheid, sensitiviteit, probleemanalysering en discipline. Ik ben flexibel inzetbaar en stressbestendig.


Graag zou ik mijn motivatie en specifieke drijfveren voor deze sollicitatie in een persoonlijk gesprek nader willen toelichten.


Hoogachtend,



(…………….)
mijn bescheiden poging tot verbetering:

Wat type/schrijffouten:

de baronie collega --> het Baronie College?

intercedente in een uitzendbureau --> bij een uitzendbureau

Dan Algemeen:

Structuur:

Eerst motivatie: Dus dit:


De functie van budgetconsulent binnen uw organisatie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast wil ik graag wat voor de mensen betekenen.
(Waarom juist dit bedrijf?)

Dan eventueel uitleg welke opleiding en werkervaring dan ...

Dan: Waarom kun je het:
Voor het uitvoeren van de functie heb ik de volgende competenties:
Ik beschik over de volgende competenties zoals klantgerichtheid, sensitiviteit, probleemanalysering en discipline. Ik ben flexibel inzetbaar en stressbestendig.

Dan: Waar komen die vandaan:
Als klantenservice medewerker heb ik trainingen op het gebied van gesprekstechnieken en professionele houding gevolgd. Door eerdere werkzaamheden en de functie die ik momenteel uitoefen heb ik veel ervaring opgedaan met betrekking tot het zelfstandig uitvoeren van taken en het werken binnen een team.

(hier worden wel anderen competenties genoemd dan hierboven ..?)

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 november 2007, 23:42
samy samy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Berichten: 2
samy is on a distinguished road
Standaard Re: pfff ik vind het altijd zo moeilijk om mooie brief optestellen wie kan me helpen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DK115 Bekijk bericht
mijn bescheiden poging tot verbetering:

Wat type/schrijffouten:

de baronie collega --> het Baronie College?

intercedente in een uitzendbureau --> bij een uitzendbureau

Dan Algemeen:

Structuur:

Eerst motivatie: Dus dit:


De functie van budgetconsulent binnen uw organisatie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast wil ik graag wat voor de mensen betekenen.
(Waarom juist dit bedrijf?)

Dan eventueel uitleg welke opleiding en werkervaring dan ...

Dan: Waarom kun je het:
Voor het uitvoeren van de functie heb ik de volgende competenties:
Ik beschik over de volgende competenties zoals klantgerichtheid, sensitiviteit, probleemanalysering en discipline. Ik ben flexibel inzetbaar en stressbestendig.

Dan: Waar komen die vandaan:
Als klantenservice medewerker heb ik trainingen op het gebied van gesprekstechnieken en professionele houding gevolgd. Door eerdere werkzaamheden en de functie die ik momenteel uitoefen heb ik veel ervaring opgedaan met betrekking tot het zelfstandig uitvoeren van taken en het werken binnen een team.

(hier worden wel anderen competenties genoemd dan hierboven ..?)

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Bedankt voor je tips en lief van je dat je er tijd voor hebt genomen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen... Cindy... Sollicitatiebrief en cv 8 13 november 2007 14:24
Reis Siebrich Loopbaanvragen 20 19 oktober 2006 16:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon