Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 juli 2011, 12:39
hl30 hl30 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 6
hl30 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief functie controller controleren

Wie zou mijn sollicitatiebrief aub willen lezen en controleren en of mij adviseren

xxxxxxx

Amsterdam, j juli 2011

xxxxxx

Betreft: sollicitatie naar de functie Controller

Geachte mevrouw xxxxxx,

Met veel belangstelling las ik vandaag op de site van de xxxx de vacature voor Controller. Gezien de inhoud van de functie stel ik mij zelf graag voor deze functie beschikbaar.

Ik ben momenteel werkzaam bij de (zelfde bedrijf) als administrateur. Afgelopen week ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam in de richting HBO bedrijfseconomie. Ter afronding van deze studie heb ik een afstudeeropdracht uitgevoerd waarin ik onderzoek heb verricht naar de administratieve organisatie en interne controle van de procesgang van projecten bij xxxx, met als doel deze te verbeteren. Tijdens mijn afstudeerperiode heb ik geleerd problemen en cijfers vanuit verschillende hoeken en op eigenzinnige wijze te benaderen.

Gedurende de afstudeerperiode ben ik erachter gekomen dat het verbeteren van een administratieve organisatie en interne beheersing een grote aantrekkingskracht op mij uitoefent en dat ik in dit vakgebied verder wil. Dit is ook mijn sterkste motivatie voor deze sollicitatie.

Wat mij nog verder aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om de opgedane kennis van de opleiding in de praktijk uit te voeren en mijn kennis te verbreden en mijn kwaliteiten nog verder kan ontwikkelen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er continue gewerkt wordt aan de uniformering van de finance projecten omdat dit de ao/ic ook verbeterd. Hier wil ik ook graag een bijdrage aan leveren. Verder spreekt de functie mij ook erg aan omdat je als controller verantwoordelijken bent voor het proces rondom en het opstellen van de jaarrekening en ik heb oog voor cijfers en vind het leuk om met cijfers te werken.

Uit mijn werk en studie ervaring weet ik dat ik erg gedreven ben dat ik niet alleen in teamverband maar ook individueel goed kan functioneren. Ik heb namelijk tijdens mijn studie regelmatig groepsopdrachten moeten uitvoeren en deze groepsopdrachten zijn altijd goed afgeleverd en beoordeeld. Mijn afstudeeropdracht heb ik daarentegen alleen moeten doen en dat is mij uitstekend afgegaan. Verder weet ik uit werk en studie-ervaring dat ik pro actief ingesteld ben en dat ik zowel klant en resultaatgericht te werk ga en dat ik beschik over als goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Gebaseerd op mijn eerder genoemde kwaliteiten en motivatie, verwacht ik dat ik een goede kandidaat ben voor deze functie en zou graad de uitdaging aan willen gaan en mijn opgedane kennis te verbreden.

Graag verwijs ik u voor een gedetailleerd overzicht naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Ik hoop dat u voldoende vertrouwen in mij heeft om de selectieprocedure voort te zetten, waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

xxxxx


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juli 2011, 13:08
Eefk Eefk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 9
Eefk is on a distinguished road
Standaard

Waarin blonken jouw opdrachten uit? Dat zegt meer dan alleen goed beoordeeld.

Graad = graag

Ik hoop dat u voldoende vertrouwen in mij heeft om met mijde selectieprocedure voort te zetten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief controller - Commentaar graag San1970 Sollicitatiebrief en cv 2 9 april 2009 02:00
controleren sollicitatiebrief administratieve functie Andree Sollicitatiebrief en cv 0 3 maart 2009 15:21
sollicitatiebrief functie directiesecretaris Tiramisu Sollicitatiebrief en cv 4 9 december 2007 23:19
Sollicitatiebrief controller bij Planning en Control Tiramisu Sollicitatiebrief en cv 0 21 juni 2007 13:25
sollicitatiebrief Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 2 22 januari 2007 11:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon