Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2012, 21:47
wisie wisie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juli 2012
Berichten: 1
wisie is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief naar BBl-leerplek Service apparatuur en installaties niveau 3

Kunnen jullie a.u.b mijn sollicitatiebrief corrigeren of tips geven waar nodig is. Ik solliciteer naar de Service apparatuur en installaties niveau 3. Ik heb geen praktische technische ervaring


Rotterdam, 16 Juli 2012


Betreft: sollicitatie naar BBl-leerplek Service apparatuur en installaties niveau 3


Geachte heer ……,


Naar aanleiding van de openstaande BBl-leerplek Service apparatuur en installaties niveau 3 op stagemarkt.nl solliciteer ik naar deze leerplek.

Na het behalen van mijn HAVO diploma in 2010 wist ik nog niet welke vervolgopleiding het best bij paste. Daarom ben ik doorgegaan met het VWO. In die tijd kwam ik in aanraking met elektromonteurs. Ik werd zeer enthousiast door hun werkzaamheden en kwam tot de conclusie dat ik ook mezelf wil toewijden aan de elektrotechniek. Ik heb aangemeld op het Albeda college ……….. voor de BBL-opleiding Service apparatuur en installaties niveau 3. De BBL variant spreekt mij het meest aan, omdat ik door de combinatie van praktijk en theorie sneller de praktische vaardigheden ontwikkel.

Ik ben me ervan bewust dat ik nog geen ervaring heb in de elektrotechniek. Maar ik ben wel zeer enthousiast en gemotiveerd om alles tijdens de opleiding te leren. Verder ben ik betrouwbaar leergierig en vooruitstrevend. Mijn VCA-certificaat wil ik zo snel mogelijk behalen

De werkzaamheden als elektromonteur bevallen mij, omdat er altijd nieuwe uitdagingen te wachten staan en door de technische ontwikkelingen een techneut nooit uitgeleerd is. Tevens bevalt mij het werken met verschillende apparatuur en installaties.

Ik kies voor ……………….., omdat ……….. een goede begeleiding een veiligheid biedt aan de leerling.

Ik zou graag mijn enthousiasme voor de opleiding verder kenbaar willen maken tijdens een sollicitatiegesprek.

Met vriendelijke groeten,



…………………………..


Bijlage curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juli 2012, 03:36
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Hey Wisie,

Welkom op dit forum. Lees de spelregels even door en dan in het bijzonder punt twee: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23.

Alvast een spellingstip als schot voor de boeg: 'havodiploma' is aan elkaar, zonder hoofdletters of koppeltekens (dit laatste mag overigens wel). Zie de uitleg hiervan: http://woordenlijst.org/leidraad/6/3/ (onderdeel 6H).

Groet,


Richard
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief bbl opleiding graag commentaar Nubia Sollicitatiebrief en cv 4 31 juli 2011 15:50
Sollicitatiebrief Pedagogisch Medewerkster (BBL) bij kinderdagverblijf melanie404 Sollicitatiebrief en cv 1 13 juli 2011 17:42
Hoe switchen van Medewerker Beheer ICT (niveau 3) naar Applicatieontwikkelaar? Phoenix Opleiding kiezen en volgen 0 20 februari 2011 18:31
Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst. Graag even reageren babiikellyy Sollicitatiebrief en cv 1 22 juni 2009 12:42
sollicitatie naar functie van service engineer Zeewolde2008 Sollicitatiebrief en cv 2 9 oktober 2008 16:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon