Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 december 2009, 18:12
gosiag gosiag is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Berichten: 6
gosiag is on a distinguished road
Red face sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center

Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van mijn brief ?
Zien jullie spelfouten in mijn brief
Alvast bedankt voor jullie reacties !

Fijne jaarwisseling !





Betreft: vacature Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center

Geachte heer, mevrouw

Met deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor de vacature Administratief Medewerker. Werken bij xxx BV zie ik als een mooie kans om meer ervaring op te doen op administratief gebied. Daarnaast de door u gevraagde capaciteiten herken ik in mijzelf. Bovendien spreekt de bedrijfscultuur die u in uw advertentie beschrijft, mij erg aan.

Zoals u uit mijn bijgevoegde CV kunt lezen, heb ik in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan in het werken als data-entry en administratief medewerker. Mijn werkzaamheden hebben bestaan uit onder andere het invoeren en muteren van gegevens, dossiers aanmaken en archiveren. U treft in mij iemand die goed in teamverband kan werken en met veel verantwoordelijkheidsgevoel zich volledig inzet voor de werkgever. Ik ben tevens accuraat, flexibel en heb ervaring met verschillende computerprogramma’s. Daarnaast ben ik heel leergierig, daarom heb ik naast mijn werk ‘s avonds verschillende cursussen gevolgd.

Gezien mijn ervaring als data-entry/administratief medewerker verwacht ik ook bij uw organisatie goed te kunnen functioneren.
Graag licht ik deze sollicitatiebrief en mijn curriculum vitae in een persoonlijk gesprek toe.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 december 2009, 19:19
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center

Hoi Gosiag,

Lees onderstaande link eens door, en dan het antwoord van Jack

http://www.carrieretijger.nl/forum/s...ghlight=gosiag


Deze brief is bijna hetzelfde als die van 10 november en zouden er 13 in een dozijn kunnen zijn.

Ik mis je motivatie, waarom wil jij persé bij dit bedrijf werken, wat maakt jou DE kandidaat voor die functie.

Succes


Ook een fijne jaarwisseling voor jou
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 januari 2010, 21:48
gosiag gosiag is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Berichten: 6
gosiag is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center

Bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24
Sollicitatiebrief Administratief medewerker, graag jullie reactie Marcha Sollicitatiebrief en cv 1 27 oktober 2009 22:53
Sollicitatiebrief administratief medewerker Nunu Sollicitatiebrief en cv 3 9 april 2008 22:14
Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaar aub ghpotman Sollicitatiebrief en cv 2 10 juni 2007 15:42
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon