Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 januari 2011, 17:33
rknoppe491 rknoppe491 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 3
rknoppe491 is on a distinguished road
Standaard Managementvaardigheden vergroten na HBO MER diploma

Hallo,

Op dit moment heb ik mijn HBO opleiding Management, Economie en Recht afgerond. Graag wil ik een Management functie in de breedste zin van het woord. Nu zou ik nog een opleiding of training om mijn management/leiderschap vaardigheden te vergroten.

Welke opleidingen bij de NTI/NCOI/LOI/NHA of erkende opleiders zullen jullie kiezen?

Groeten Ro
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2011, 13:58
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Ik denk dat je eerst eens een baan moeten zoeken wat bij je past of gewoon een baan neemt voor de werkervaring.

Je bent daar niet heel duidelijk over in je topic?
- Wat is je leeftijd
- Heb je werkervaring of ben je net afgestudeerd?

Managen is niet iets wat je alleen leert door de theorie en opleiding MER heeft je genoeg dingen geleerd over management dat je de eerste tijd nog wel vooruit kan afhankelijk van de baan die je zoekt/aangeboden krijgt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 januari 2011, 14:47
rknoppe491 rknoppe491 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 3
rknoppe491 is on a distinguished road
Standaard

Mijn leeftijd is 24 jaar en dus aan het begin van mijn carričre net afgestudeerd dus. Maar ik wil graag mijn carričre mogelijkheden vergroten en ik vind het leuk om altijd met de theorie bezig te zijn.

Ik vind het gewoon een uitdaging om naast me toekomstige baan een studie te volgen voor 6 maanden tot 1 jaar waarin management centraal staat. Maar deze opleiding moet wel meerwaarde hebben ten opzichte van mij hbo opleiding.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 februari 2011, 21:07
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard -

Managementvaardigheden doe je grotendeels op in de praktijk.
Ik denkt niet dat een theoretische cursus veel zal bijdragen in het vinden van een baan op MT-niveau. Daarnaast neem ik aan dat je, gezien je opleiding, enige managementvakken en cursussen hebt genoten.

Wellicht is een managementtraineeship een optie? Naast het volgen van vakgerichte cursussen kun je dan tevens je managementvaardigheden in de praktijk toetsen en verbeteren.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 februari 2011, 02:27
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zou je een WO opleiding bedrijfskunde of management wetenschappen kunnen voltooien of een HBO MBA of WO MBA.

Met alleen HBO MER zijn je kansen op een echte managersfunctie (ook op middellange termijn) zeer gering.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beginnen HBO MER deeltijd na jaren niet naar college te zijn geweest cealis Opleiding kiezen en volgen 0 16 januari 2011 18:19
Wft basisdeskundigheid meerwaarde naast MER diploma rknoppe491 Loopbaanvragen 0 16 januari 2011 14:15
Van mbo naar hbo zonder diploma: studiefinanciering terugbetalen? remco1 Opleiding kiezen en volgen 1 14 mei 2010 16:57
Ervaring met deeltijd HBO MER Rosina Opleiding kiezen en volgen 1 24 oktober 2009 13:15
Hbo Mer Cutie Opleiding kiezen en volgen 7 16 oktober 2006 21:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon