Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2011, 10:55
Nubia Nubia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 5
Nubia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief werken en leren. Graag commentaar

Beste mensen,

Kunnen jullie mijn brief checken op taalfoutjes en of het goed genoeg is voor een nieuwe baan, ik ben niet zo goed in nederlandse taal.
Alvast bedankt Nubia.





Tilburg, 19 juni 2011


Betreft: open sollicitatie naar de functie van helpende/leren


Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief wil ik blijk geven van mijn interesse om bij uw instelling te komen werken en leren.

Sinds vorig jaar na er een tijdje uitgeweest te zijn, ben ik werkzaam als helpende bij een verpleeghuis in ***. Ondanks het feit dat ik het in mijn huidige functie nog erg naar mijn zin heb, ben ik toe aan een verdere stap in mijn carrière. Ik wil graag verder met het opleiding tot verzorgende. De afgelopen maanden heb ik verschillende ervaring weer opgedaan op de afdelingen somatisch en psychisch in het begeleiden en verzorgen van cliënten.

Uw instelling komt positief op mij over, Wat mij het meest aanspreekt is, dat uw instelling het belangrijk vindt dat zijn medewerkers blijven ontwikkelen. ik zou graag in zo'n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven.

Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, stressbestendig, harde werker, geduldig, positief en flexibel ben. Daarnaast kan ik me goed inleven in anderen en ben een voortrekker binnen samenwerkingsgroepen. Humor is hierbij een van mijn pluspunten. Dankzij humor kunnen zakken vaak gerelativeerd worden, waardoor je weer met frisse moet zaken op kan pakken. Dit alles natuurlijk in balans met de serieuze houding ten opzichte van zaken die punctualiteit vereisen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als helpende bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2011, 13:39
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ik heb (in hoofdletters omdat ik niet zo handig ben met tekststukken te selecteren) wat kleine puntjes toegevoegd.
Met name dat je voorafgaand aan deze functie even geen werk hebt gehad is nu niet relevant. Je kunt dat altijd mondeling toelichten als daar vraag naar is. Zoals je het nu opschrijft wekt het al een vraag op waar je misschien geen antwoord op wilt geven.

Succes met je sollicitatie,
Rens


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nubia Bekijk bericht
Beste mensen,

Kunnen jullie mijn brief checken op taalfoutjes en of het goed genoeg is voor een nieuwe baan, ik ben niet zo goed in nederlandse taal.
Alvast bedankt Nubia.





Tilburg, 19 juni 2011


Betreft: open sollicitatie naar de functie van helpende/leren


Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief wil ik blijk geven van mijn interesse om bij uw instelling te komen werken en leren.

Sinds vorig jaar na er een tijdje uitgeweest te zijn(NA EEN TIJDJE ERUIT TE ZIJN GEWEEST WEGLATEN), ben ik werkzaam als helpende bij een verpleeghuis in ***. Ondanks het feit dat ik het in mijn huidige functie nog erg naar mijn zin heb, ben ik toe aan een verdere stap(VERVOLGSTAP) in mijn carrière. Ik wil graag verder met het opleiding tot verzorgende. De afgelopen maanden heb ik verschillende ervaring weer(WEER WEGLATEN) opgedaan op de afdelingen somatisch en psychisch in het begeleiden en verzorgen van cliënten.

Uw instelling komt positief op mij over, Wat mij het meest aanspreekt is, dat uw instelling het belangrijk vindt dat zijn medewerkers blijven ontwikkelen. ik zou graag in zo'n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven.

Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, stressbestendig, harde werker, geduldig, positief en flexibel ben. Daarnaast kan ik me goed inleven in anderen en ben een voortrekker binnen samenwerkingsgroepen. Humor is hierbij een van mijn pluspunten. Dankzij humor kunnen zakken vaak gerelativeerd worden, waardoor je weer met frisse moet zaken op kan pakken. Dit alles natuurlijk in balans met de serieuze houding ten opzichte van zaken die punctualiteit vereisen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als helpende bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2011, 14:40
Nubia Nubia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 5
Nubia is on a distinguished road
Standaard Bedankt

Hoi Rens,

Bedankt voor je advies

Groetjes Nubia.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 juni 2011, 12:43
reno reno is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2011
Berichten: 8
reno is on a distinguished road
Standaard

Uw instelling komt positief op mij over, Wat(GEEN HOOFDLETTER) mij het meest aanspreekt is, dat uw instelling het belangrijk vindt dat zijn medewerkers blijven ontwikkelen. ik zou graag in zo'n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven.

Probeer synoniemen te gebruiken als je hetzelfde woord twee keer (of meer) in een zin gebruikt. Bijvoorbeeld: het tweede woordje ''Instelling'' vervangen voor ''organisatie''
Eigenlijk is het beter om de naam van de organisatie te vermelden ipv uw bedrijf of instelling.

Succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 juni 2011, 15:02
reno reno is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2011
Berichten: 8
reno is on a distinguished road
Standaard

Deze websites zijn altijd handig om de spelling en zinsbouw van je brief te cecken

www.woordenlijst.org
www.vandale.nl
www.onzetaal.nl

Gr.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster. Graag commentaar! curlywurly Sollicitatiebrief en cv 3 9 mei 2011 23:21
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief duaal plek HBO-V. Graag commentaar Jefke Sollicitatiebrief en cv 6 17 juli 2008 00:57
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon