Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2009, 21:11
Irfan Irfan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 5
Irfan is on a distinguished road
Standaard sollicitatie CFTC

ik ben dit jaar afgestudeerd voor mijn HBO-opleiding voedingsmiddelentechnologie. Ik sta op het punt een baan te zoeken als productontwikkelaar. ik heb een vacature gevonden waar in ze startende productontwikkelaars de kans geven verder hun talenten te ontwikkelen

*naam bedrijf*
*tav*
*straat*
*postcode/woonplaats*

Rijswijk, 15 januari 2009

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik mijn interesse tonen voor de functie als productontwikkelaar.
Uw vacature spreekt mij er gaan, omdat mijn ambities ligt bij de productontwikkeling.

Tijdens mijn stageperiode bij Mars heb ik ervaring opgedaan op de R&D afdeling.
Dit jaar heb ik mijn HBO-studie Voedingsmiddelentechnologie afgerond.

Ik heb daarnaast erder heb ik stage- en werkervaring opgedaan bij Nutricia, Unilever R&D, Quaker Oats en Voedsel en Waren Autoriteit.

Verder ambieer ik deze functie om mijn verder te ontwikkelen tot een goed gekwalificeerde productontwikkelaar.
Ik ben zeer enthousiast, flexibel, collegiaal en zeer leergierig. Daarnaast kan ik goed in teamverband werken en is werken onder druk geen probleem voor mij.

Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.
Ik hoop van harte dat deze sollicitatie voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.


Hoogachtend,

*handtekening*

Irfan (achternaam)
*straat*
*postcode + woonplaats*
*telefoonnr*

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2009, 23:26
Weelde Weelde is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2009
Berichten: 4
Weelde is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie CFTC

Irfan, ik heb geprobeerd je brief een beetje te helpen. Mijn opmerkingen staat tussen haakjes, opvallende punten heb ik onderstreept.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irfan Bekijk bericht
i
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik mijn interesse tonen voor de functie als productontwikkelaar.
Uw vacature spreekt mij er gaan, omdat mijn ambities ligt (meervoud/enkelvoud) bij de productontwikkeling. (wat vind je dan zo leuk aan productontwikkeling?)
Tijdens mijn stageperiode bij Mars heb ik ervaring opgedaan op de R&D afdeling (wat heb je daar dan gedaan?)Dit jaar heb ik mijn HBO-studie Voedingsmiddelentechnologie afgerond.

Ik heb daarnaast erder heb ik stage- en werkervaring opgedaan bij Nutricia, Unilever R&D, Quaker Oats en Voedsel en Waren Autoriteit.

(die stage-alineas zou ik samenvoegen, en dan beginnen met "Dit jaar studie afgerond")

Verder ambieer ik deze functie om mijn verder te ontwikkelen tot een goed gekwalificeerde productontwikkelaar. (dat ben je toch al?) (beter is iets als: "binnen de functie zal ik in staat zijn mij verder te ontwikkelen als goed gekwalificeerd productontwikkelaar")
Ik ben zeer ('zeer' weglaten, gebruik je later in deze zin opnieuw) enthousiast, flexibel, collegiaal en zeer leergierig. Daarnaast kan ik goed in teamverband werken en is werken onder druk geen probleem voor mij. (hmmm.. "voor mij" had ik zelf vóór "geen probleem" geplaatst...)

Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.
Ik hoop van harte dat deze sollicitatie voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.


Hoogachtend,

*handtekening*

Irfan (achternaam)
*straat*
*postcode + woonplaats*
*telefoonnr*

Bijlage: Curriculum Vitae
Wat ik mis in je brief is een goede motivatie waarom je JUIST BIJ DIT BEDRIJF solliciteert.

Succes met solliciteren!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 januari 2009, 21:44
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie CFTC

Hoi Irfan,

Ik sluit me aan bij de eerste schrijver dat je goed aan moet geven waarom je juist bij dat bedrijf wilt werken.

Daarnaast wil ik je het volgende meegeven:

Vervang de eerste zin door een zin waarin je aangeeft waar je de functie gevonden hebt. Bijvoorbeeld: Op uw website ......nl zag ik dat u een productonwikkelaar zoekt. Graag stel ik mij beschikbaar voor deze uitdagende functie.

Je hebt ervaring bij verschillende bedrijven. Geef aan wat je daar geleerd hebt en wat je verantwoordelijkheden waren. Probeer daarbij een link te leggen naar de functie waarnaar je solliciteert.

Tenslotte kun je de laatste zin vervangen door:

Graag licht ik mijn brief en cv toe in een persoonlijk gesprek.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 januari 2009, 22:16
Irfan Irfan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 5
Irfan is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie CFTC

hallo
dit is mijn bijgewerkte versie.
ik heb alleen nog moeite om een goede motivatie te omschrijven, wat ik erin moet zetten.

Geachte heer/mevrouw,

Op uw website ****.nl zag ik dat u een productontwikkelaar zoekt. Graag stel ik mij beschikbaar voor deze uitdagende functie.

Tijdens mijn stageperiode bij Mars heb ik ervaring opgedaan op de R&D afdeling. Ik was verantwoordelijk voor het ontwikkelen van hoogkwalitatieve culinaire sauzen.

Dit jaar heb ik mijn studie afgerond. Waarin ik stage ervaring heb opgedaan bij Nutrica, Unilever R&D, Quaker Oats en Voedsel & Waren Autoriteit.

Verder ambieer ik deze functie om mijn verder te ontwikkelen tot een goed gekwalificeerde productontwikkelaar. Ik ben enthousiast, flexibel, collegiaal en zeer leergierig. Daarnaast kan ik goed in teamverband werken en is werken onder druk voor mij geen probleem.

Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.
Graag licht ik mijn brief en cv toe in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,

*handtekening*

Irfan (achternaam)
*straat*
*postcode + woonplaats*
*telefoonnr*

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 februari 2009, 15:42
Irfan Irfan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 5
Irfan is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie CFTC

bedankt voor jullie reacties.
ik heb alleen nog moeite om een goede motivatie te omschrijven, wat ik erin moet zetten. kan iemand mij helpen hoe ik het beste kan formuleren?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 februari 2009, 18:04
Liesss
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie CFTC

Graag wil ik mijn interesse tonen voor de functie als productontwikkelaar.
Uw vacature spreekt mij er gaan, omdat mijn ambities ligt bij de productontwikkeling.

ambities liggen of ambitie ligt, maar niet ambieties ligt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie dierenpark Karin1983 Sollicitatiebrief en cv 2 25 juni 2007 13:54
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon