Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 december 2011, 13:27
p.s. p.s. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 december 2011
Berichten: 2
p.s. is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie secretaresse (bbl)

Hallo, ik ben nieuw hier en graag zou ik onderstaande sollicitatiebrief willen laten controleren. Het gaat om een open sollicitatie voor een funtie als secretaresse op een makelaarskantoor.

Xxxxx
Xxxxx
Xxxxx

Betreft: open sollicitatie secretaresse

Geachte xxxx,

Op uw internetsite heb ik gelezen dat u graag de tijd neemt voor iedereen. Via deze brief wil ik graag motiveren waarom u even voor mij de tijd zou moeten nemen.

Sinds ik 5 jaar geleden mijn HAVO-diploma heb behaald ben ik bij verschillende bedrijven werkzaam geweest als secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden die hierbij komen kijken heb ik als bijzonder plezierig ervaren.

Hoewel ik mijn huidige functie nog met plezier uitvoer, ben ik toe aan een verandering. Met ingang van februari 2012 start ik met een secretaresse opleiding via een beroepsbegeleidende leerweg (bbl). Dit betekent een dag school en vier dagen werken. Gezien mijn interesse in de vastgoedbranche lijkt het mij erg interessant om binnen uw organisatie als secretaresse aan de slag te gaan.

Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Hiernaast omschrijven mensen mij als enthousiast en gedreven.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie voor deze stap toelichten.

Met vriendelijke groet,

Xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 december 2011, 19:30
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Lees punt 2 eens door.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 december 2011, 22:01
Tigress Tigress is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2011
Berichten: 28
Tigress is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.s. Bekijk bericht
Hallo, ik ben nieuw hier en graag zou ik onderstaande sollicitatiebrief willen laten controleren. Het gaat om een open sollicitatie voor een funtie als secretaresse op een makelaarskantoor.

Xxxxx
Xxxxx
Xxxxx

Betreft: open sollicitatie secretaresse

Geachte xxxx,

Op uw internetsite heb ik gelezen dat u graag de tijd neemt voor iedereen. Via deze brief wil ik graag motiveren waarom u even voor mij de tijd zou moeten nemen. Vind dit enigszins dwingend overkomen, misschien kun je een andere manier vinden om het vriendelijker te formuleren? "Ik zou u daarom willen vragen even de voor mijn brief te nemen." of iets in die trant.

Sinds ik 5 jaar geleden mijn HAVO-diploma heb behaald ben ik bij verschillende bedrijven werkzaam geweest als secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden die hierbij komen kijken heb ik als bijzonder plezierig ervaren.

Hoewel ik mijn huidige functie nog met plezier uitvoer, ben ik toe aan een verandering. Met ingang van februari 2012 start ik met een secretaresse opleiding via een beroepsbegeleidende leerweg (bbl). Dit betekent een dag school en vier dagen werken. Gezien mijn interesse in de vastgoedbranche lijkt het mij erg interessant om binnen uw organisatie als secretaresse aan de slag te gaan. Waar komt die interesse vandaan? Wat trekt je precies? Waaruit blijkt je interesse in de vastgoedbranche, misschien heb je er al ervaring mee?

Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Hiernaast omschrijven mensen mij als enthousiast en gedreven. Op zich goed om te noemen, maar misschien kun je het een beetje toelichten. Nu is het een opsomming van eigenschappen maar door het gebrek aan uitleg blijkt nergens uit dat je die eigenschappen echt bezit.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie voor deze stap toelichten.

Met vriendelijke groet,

Xxxx
Heel veel succes met solliciteren!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag mening Open Sollicitatie Leerwerkplek Analist (MBO BBL) Virgil Sollicitatiebrief en cv 3 26 september 2011 13:08
Open sollicitatie bbl leertraject Samanthaa Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2009 20:43
Open sollicitatie juridisch secretaresse annie03 Sollicitatiebrief en cv 1 13 maart 2009 00:21
Open sollicitatie secretaresse ziekenhuis Ingrid180 Sollicitatiebrief en cv 2 16 april 2007 11:30
Open sollicitatie secretaresse en/of p&o-medewerkster Marlies Sollicitatiebrief en cv 1 6 augustus 2006 17:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon