Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Diversen > Over Carrièretijger

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 december 2011, 08:23
Shadowz Shadowz is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 december 2011
Berichten: 13
Shadowz is on a distinguished road
Standaard Wat een geweldige site!

Wat hebben jullie hier handige tips in staan, ik ben jullie tips voor een sollicitatiebrief nu aan het lezen en moet tot mijn schande bekennen dat ik echt alle clichés gebruik die je maar kunt gebruiken. Snap nu ook waarom ik niet door die eerste selectieronde heen kom. Ik ga me dit weekend even inlezen hoe het beter kan.

Is er hier trouwens een board waar je je voor moet stellen? Ik kan dit zo 1 2 3 niet vinden.

Shadowz
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 december 2011, 21:15
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Er is geen voorsteltopic, maar je kunt altijd vooraf aan je brief iets vertellen over jouw situtatie. (bijv. dat je starter bent of een carriereswitch maakt of dat je probeert geen clichebrief te maken). Of je voor een gesprek wordt uitgenodigd of niet kan aan toeval liggen, maar het toeval een handje helpen door een goede brief/cv is altijd prettig natuurlijk.

Zodra je ergens feedback hebt gegeven (heb je al gedaan zag ik!) kun je zelf een brief op het forum voorleggen, wie weet tot wat voor specifieke/persoonlijke inzichten/suggesties dat nog leidt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 december 2011, 21:37
Shadowz Shadowz is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 december 2011
Berichten: 13
Shadowz is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel voor je reactie.

Om eerlijk te zijn ben ik idd druk aan het solliciteren en zou het prettig vinden als ik hiermee een beetje hulp zou kunnen krijgen, maar aangezien de regels zeggen dat je eerst feedback moet geven, heb ik daarmee maar even gewacht.

Ik heb nl al een aantal jaren een baan en de regels voor een brief zijn heel erg veranderd.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 september 2013, 22:06
Tommedy Tommedy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 september 2013
Berichten: 2
Tommedy is on a distinguished road
Standaard Geweldig

Ik zit bijna elke dag op jullie website.
Ik ben beter geïnformeerd dan ooit tevoren.
Duidelijke website en glashelder.

Ik heb deze website al aanbevolen bij vrienden en kennissen van me

Keep up the good work

Mvg
Tommedy
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 september 2013, 12:39
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Dankjewel, Tommedy. Dat is leuk om te horen!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 april 2014, 20:32
Mirriepirrie Mirriepirrie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2014
Berichten: 6
Mirriepirrie is on a distinguished road
Wink

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de site in het begin er een beetje onbetrouwbaar uit vond zien. Toen ben ik met mijn domme kop eerst de algemene praatjes gaan lezen lezen die bij hogeschool Zuyd of de HAN staan. Als je die onduidelijke rotzooi vergelijkt met Carrièretijger krijg je echt een ander beeld. Ik snap dat de hogescholen natuurlijk ook een 'reclamepraatje' willen houden, maar dat voor iemand met een Cultuur & Maatschappij profiel een natuurkundige opleiding er aantrekkelijk uitziet vind ik toch wel vreemd. Bij Carrièretijger staan tenminste feiten: als de kans op een baan klein is dan vermelden ze dat en als je voor een baan bikkelhard moet zijn staat dat er ook bij. Dat zijn dingen die ik wil horen als ik zoek naar beroepen en opleidingen. Carrièretijger is dus absoluut de beste site om informatie te vinden over deze dingen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 16 april 2014, 21:56
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirriepirrie Bekijk bericht
Carrièretijger is dus absoluut de beste site om informatie te vinden over deze dingen.
Dankjewel!

Maar nou ben ik wel benieuwd waarom je de site er eerst een beetje onbetrouwbaar uit vond zien? Zit dat in de inhoud, de vele tekst, de vormgeving, de advertenties, ...?
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Competenties deeltijd hbo-opleiding ontwikkelen, die in mijn baan niet terugkomen LuckyBet Je competenties ontwikkelen 35 12 juni 2011 17:33
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief telemarketeer bij een bank. Gaarne commentaar Der Pieter Sollicitatiebrief en cv 2 23 april 2007 19:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon