Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 maart 2010, 23:15
rizazana rizazana is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2010
Berichten: 4
rizazana is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van mijn CV?

Dag beste mede tijgers,
Ik heb al zeker 10 jaar niet meer gesolliciteerd en ben een beetje kwijt hoe een 'bruisende' CV eruit moet zien.
Het gaat eigenlijk om alles, layout, omschrijvingen, ben ik nog wat vergeten? moet er wel of niet een motivatie in? etc
Alvast bedankt voor het kijken.

groetjes,
Rizazana
zie bijlage.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf cv anoniem.pdf‎ (5,3 KB, 386x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 maart 2010, 23:22
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn CV?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rizazana Bekijk bericht
Dag beste mede tijgers,
Ik heb al zeker 10 jaar niet meer gesolliciteerd en ben een beetje kwijt hoe een 'bruisende' CV eruit moet zien.
Het gaat eigenlijk om alles, layout, omschrijvingen, ben ik nog wat vergeten? moet er wel of niet een motivatie in? etc
Alvast bedankt voor het kijken.

groetjes,
Rizazana
zie bijlage.
Hoi Rizazana,

ik vind dat je cv rommelig overkomt. Voorbeeld: maak geen onderscheid tussen opleidingen die je hebt afgerond en waar je nog mee bezig bent. Zet die laatste gewoon bovenaan met de verwachte einddatum. Zet niet in een functiebeschrijving "en al het onderstaande". Trek geen woorden uit elkaar, voorbeeld: computer programma, cadeau winkel. Let erop dat een komma direct na het woord volgt, dan een spatie en dan het volgende woord. Ga in een zin niet iets vet en groter maken ("certicaat AOV") als je dat daarvoor alleen doet om een onderdeel van je cv aan te duiden (opleiding/werkervaring/hobby etc.). Houd een opsomming niet de ene keer in een rijtje onder elkaar en daarna op dezelfde regel, wees consequent. Succes. Groeten, Johan
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 maart 2010, 23:39
rizazana rizazana is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2010
Berichten: 4
rizazana is on a distinguished road
Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn CV?

Dank voor je tips, ik ga het nog even goed nalopen!!!
een nieuw paar ogen zien toch weer meer. (de hele familie heeft dat allemaal gemist )
wat zou je dan doen, in de situatie 'en al het onderstaande'?
het werd zo lang als ik alles twee keer zou neerzetten, of zou men ervan uit gaan dat je dat sowieso al doet?


verder was dat AOV verhaal niet vetgedrukt als je het print, (of op volledig scherm bekijkt) dat is iets raar in adobe

bedankt!
groetjes Rizazana
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39
Wat vinden jullie van mijn CV? Arjo Sollicitatiebrief en cv 1 3 april 2007 11:52
Wat vinden jullie van mijn brief? (Bijbaantje, slagerij) Paulien Sollicitatiebrief en cv 1 18 september 2006 15:11
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon