Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 oktober 2005, 16:29
Dorian Dorian is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2005
Berichten: 1
Dorian is on a distinguished road
Standaard Graag commentaar op mijn brief

Ik ben op zoek naar een baan bij een culturele instelling.
Aangezien ik al meer bekend ben met het bedrijf door een stage wil ik hem iets persoonlijker maken...maar ook niet te!

Hartstikke lastig...dus graag commentaar!

Dorian

Laatst gewijzigd door Dorian; 22 oktober 2005 om 16:31 Reden: attachment
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 oktober 2005, 13:01
Ruud (starter)
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Graag commentaar op mijn brief

goede brief, wat opmerkingen


Ondanks de relatief weinige werk ervaring denk ik over voldoende kwaliteiten te beschikken om de functie uit te voeren.

Kun je denk ik weglaten. Rest van de brief laat al zien dat je jezelf geschikt acht voor deze functie. En weinige werkervaring is geen goed nederlands. Het is geringe werkervaring.


Ik hoop mijn kunst en culturele kennis, tezamen met mijn creativiteit en eigenschappen als flexibiliteit, zelfstandigheid en goede sociale vaardigheden, te kunnen inzetten op de doortastende en hopelijk stimulerende wijze die past bij deze baan

Deze zinnen jeuken een beetje, standaard woorden zijn "flexibiliteit, zelfstandigheid en goede sociale vaardigheden" willen mensen niet zo lezen denk ik. Maar dat is mij persoonlijk.

"te kunnen inzetten op de doortastende en hopelijk stimulerende wijze die past bij deze baan" ==> jouw doortastende en stimulerende wijze?? Niet helemaal duidelijk.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 november 2005, 11:19
Myrthe Myrthe is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2005
Berichten: 18
Myrthe is on a distinguished road
Standaard Re: Graag commentaar op mijn brief

Hoi Dorian,

Ik zou niet in adres zetten 'Leo' en dan bij de aanhef 'l'. ik zou dus:
adres: T.a.v. de heer L van de Meer
aanheef: Geachte heer Van der Meer

ik zou doen: naar de functie van consulent

[font=Garamond]ik zou doen: [font=Garamond]uw instelling creatief en initiatiefrijk is, die grenzen en mogelijkheden opzoekt van de beeldende kunstdisciplines en publieksgroepen. (die vervangen door dat)[/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond]ik zou doen: [font=Garamond]met de huidige studie. (welke studie??) met mijn studie .........[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]ik zou doen: tijdens stages en werk -> tijdens mijn stages en mijn werk [/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]ik zou doen: tezamen veranderen in samen[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]ik zou doen: eigenschappen veranderen in persoonlijke kwaliteiten en het woordje als veranderen in zoals:[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]ik zou doen: woordje hopelijk weglaten[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]ik zou doen: bijgevoegd veranderen in bijgesloten[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]Ik zou doen: s boven met vriendelijke groet weglaten[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]maar goed wat ik zou doen hoef jij niet te doen, maar dan heb ik iig mijn ideetjes kenbaar gegeven. Verder een goede brief, misschien iets teveel opsommend waardoor het veel lijkt en iets minder lekker wegleest dan zou kunnen. vooral ook erg lange zinnen, maar daar moet je maar even naar eigen inzicht naar kijken.[/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond][/font][/font][/font]
[font=Garamond][font=Garamond][font=Garamond]groetjes myrthe[/font][/font][/font]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker kledingwinkel christinejade Sollicitatiebrief en cv 10 31 augustus 2009 10:56
Open solicitatie, graag commentaar noscito Sollicitatiebrief en cv 7 4 april 2008 06:52
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon