Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 februari 2008, 15:37
meisje meisje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 23
meisje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage SPH

Eigen adres


Betreft: Sollicitatie stageplek


woonplaats, 15 februari 2008


Geachte heer ......,


Nadat ik het kennismakingsmoment heb gehad bij jullie in de instelling, is mijn interesse in de doelgroep en de instelling nog meer gegroeid. Door de vele indrukken die ik deze dag heb gehad, heb ik een beeld gekregen hoe jullie te werk gaan in het observatiecentrum. Hierom zou ik graag solliciteren voor een jaarstage op jullie instelling. Deze is stageperiode start in september 2008, maandag t/m donderdag zou ik aanwezig zijn op de instelling. Vrijdag is een terugkom dag op school.

Mijn interesse ligt bij deze instelling, omdat ik veel SPH taken zal uitvoeren, hierdoor is er voor mij een groot leerproces. Kwaliteiten die ik bezit en goed kan gebruiken voor deze stage zijn als volgt: Ik kan mij mondeling en schriftelijk goed uitdrukken, ik ben oplossingsgericht en creatief. Mijn interesse ligt bij het uitvoeren van activiteiten, waardoor de ontwikkeling van de kinderen wordt vergroot. Ik bezit een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Doordat ik al meerdere ervaringen heb met kinderen met een handicap heb ik geleerd hoe ik op bepaalde situaties moet reageren. De verschillende kwaliteiten beschik ik door stage-, werk en schoolervaringen en door mijn karakter.

Graag zal ik deze sollicitatiebrief en CV in een gesprek toelichten.


Met vriendelijke groet,


Eigen naam


Bijlage CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 februari 2008, 16:36
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up Hoop dat je hier wat aan heb...!

Eigen adres (Waar ga je het adres van het bedrijf zetten?)


Betreft: Sollicitatie stageplek


woonplaats, 15 februari 2008


Geachte heer ......,

Nadat ik het kennismakingsmoment (Wat voor kennismakingsmoment was dit? En wanneer, datum?) heb gehad bij jullie in de instelling, is mijn interesse in de doelgroep en de instelling nog meer gegroeid. Door de vele indrukken die ik deze dag heb gehad, heb ik een beeld gekregen hoe jullie te werk gaan in het observatiecentrum. Hierom zou ik graag solliciteren voor een jaarstage op jullie instelling. Deze is stageperiode start in september 2008, maandag t/m donderdag zou ik aanwezig zijn op de instelling. (Deze zin klopt niet, die moet je even veranderen) Vrijdag is een terugkom dag op school.

Mijn interesse ligt bij deze instelling, omdat er door de vele SPH taken een grote leerervaring is voor mij. Kwaliteiten die ik bezit en goed kan gebruiken voor deze stage zijn als volgt: Ik kan mij mondeling en schriftelijk goed uitdrukken, ik ben oplossingsgericht en creatief. Mijn interesse ligt bij het uitvoeren van activiteiten, waardoor de ontwikkeling van de kinderen wordt vergroot. Ik bezit een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Doordat ik al meerdere ervaringen heb met kinderen met een handicap heb ik geleerd hoe ik op bepaalde situaties moet reageren. De verschillende kwaliteiten beschik ik door stage-, werk en schoolervaringen en door mijn karakter.

Graag zal ik deze sollicitatiebrief en curriculum vitae in een gesprek toelichten.

Met vriendelijke groet,

(plaats voor je handtekening)


Eigen naam








Bijlage: curriculum vitae
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 februari 2008, 16:59
meisje meisje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 23
meisje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage SPH

Hallo,
Ik moet de sollicitatiebrief over de mail sturen..moet ik dan ook het adres boven aan de boven schrijven (boven mijn naam dus)
en bij het kennismakingsgesprek liep ik een paar uurtjes mee moet ikde datum beschrijven?
groetjes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 februari 2008, 22:54
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk bericht
Ik moet de sollicitatiebrief over de mail sturen..moet ik dan ook het adres boven aan de boven schrijven (boven mijn naam dus)
Nee, sorry dan niet. Dus dat had je goed gedaan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk bericht
Bij het kennismakingsgesprek liep ik een paar uurtjes mee moet ik de datum beschrijven?
Ik zou de datum er wel bij zetten, dus bijvoorbeeld:

Nadat ik het kennismakingsmoment op 02 januari j.l. heb gehad bij jullie in de instelling, is mijn interesse in de doelgroep....


Veel succes!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief stage Andres Sollicitatiebrief en cv 4 5 mei 2009 17:53
Sollicitatiebrief voor stage spykerman Sollicitatiebrief en cv 1 30 november 2007 13:23
Voorbeeld sollicitatiebrief gevraagd voor stage bij een bank bussiness_girl Sollicitatiebrief en cv 1 9 oktober 2007 18:45
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon