Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 april 2010, 13:26
sol sol is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 april 2010
Berichten: 4
sol is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van dit begin (online sollicitatie)?

Geachte mevrouw ...,


Onlangs zag ik op uw website van ... dat jullie kandidaten zoeken voor een verkorte maatwerkopleiding tot kraamverzorgster.

Ik ben hier in geinteresseerd, omdat ik heel graag met kleine kinderen werk. Ook vind ik het belangrijk om ouders een mooi begin te geven met hun kindje en dat op een professionele, klantvriendelijke en discrete manier. Ik heb hier ook van mogen genieten toen ik zelf bevallen was van mijn dochter, waarbij ik gebruik heb mogen maken van de diensten van jullie professionele kraamverzorgsters.
Door deze goede zorgen ben ik weer terug gaan denken aan een oude droom van mij, kraamverzorgster worden. En waar beter beginnen te leren, dan bij het bedrijf dat mij zo'n goede tijd heeft gegeven, ...


Opmerkingen, kanttekeningen heel graag!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2010, 14:09
sol sol is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 april 2010
Berichten: 4
sol is on a distinguished road
Standaard Re: Wat vinden jullie van dit begin (online sollicitatie)?

Verlengde versie:

Geachte mevrouw ...,

Onlangs zag ik op uw website van ... dat jullie kandidaten zoeken voor een verkorte maatwerkopleiding tot kraamverzorgster.
Ik ben hier in geinteresseerd, omdat ik heel graag met kleine kinderen werk. Ook is het belangrijk om ouders een mooi begin te geven met hun kindje. Juist dit vind ik mooi aan het beroep van kraamverzorgster, het allereerste begin van je kindje, een heel belangrijke tijd die mooi en plezierig hoort te verlopen. Ik heb hier ook van mogen genieten toen ik zelf bevallen was van mijn dochter, waarbij ik gebruik heb mogen maken van de diensten van jullie professionele kraamverzorgsters.
Door de goede zorgen ben ik weer terug gaan denken aan een oude droom van mij, kraamverzorgster worden. En waar beter beginnen te leren, dan bij het bedrijf dat mij zo'n goede tijd heeft gegeven, .... En juist bij ..., omdat mijn kraamverzorgsters indertijd zo'n goede, profesionele indruk op mij maakten en ze leken veel plezier te hebben in hun werk. Ik ben daarom graag bereid hiervoor een opleiding te volgen.
Ik ben discreet, zelfstandig, klantgericht, professioneel, flexibel en kan goed omgaan met kinderen. Al deze ingredienten zijn een pre voor het beroep van kraamverzorgster. Ook heb ik zelf ervaring met de kraamperiode en ik kan daarom een goede ondersteuning zijn voor de kraamvrouw.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV beoordelen svp stefany Sollicitatiebrief en cv 6 15 april 2010 14:44
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Medewerker Frontoffice (sollicitatie nr 47 dit jaar..wat vinden jullie van de brief?) Dorien Sollicitatiebrief en cv 12 15 juni 2009 14:34
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon