Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 november 2008, 13:27
Lennie Lennie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 november 2008
Berichten: 1
Lennie is on a distinguished road
Standaard Controleren sollicitatiebrief

Ik heb deze sollicitatie brief gemaakt, voor een bijbaan.
ik zou graag jullie hulp willen hebben met mn brief. Omdat ik zelf geen wonder ben in het opstellen van een sollicitatiebrief. alvast bedankt!!

mijn brief:
Geachte Heer/Mevrouw,

Naar aanleiding van uw melding op de website van xxxxx, waar werd gesteld dat jullie regelmatig opzoek zijn naar nieuwe medewerkers. Solliciteer ik hierbij naar parttime medewerker.

Ik ben een 4e jaars HBO student, Gezondheidszorg Technologie. Deze opleiding benadrukt de opkomende technologische toepassingen binnen de gezondheidszorg. De opleiding vormt het gebied tussen de zorg en de techniek.
Een studiegenoot werkt bij een andere vestiging van office centre en heeft mij geďnformeerd en enthousiast, nieuwsgierig gemaakt over de winkel en het werk.

Naast mijn studie ben ik altijd al graag bezig met computers. Afgelopen halfjaar heb ik op oproepbasis gewerkt als migratie engineer. Daarnaast heb ik ook gewerkt bij een groothandel in sportartikelen. Dankzij mijn opleiding en mijn vorige bijbanen, heb ik ervaring opgedaan met zowel werken met computers als het werken in een groothandel.

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om één en ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 november 2008, 19:37
Noortjepe Noortjepe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 november 2008
Berichten: 3
Noortjepe is on a distinguished road
Standaard Re: controleren sollicitatie brief

Hoi,

Goed dat je bezig bent met solliciteren! Je brief mag nog wat meer uitgewerkt worden. Nu is het een standaard brief welke er niet uitspringt. Wees creatief en vestig de aandacht op jou!
De eerste alinea bevat opbouw fouten. Tussen medewerkers en solliciteer staat een punt en begin je een volgende zin. Dit klopt niet. In deze vorm behoort het 1 zin te zijn. De zin; Een studiegenoot.... is niet volledig goed geformuleerd.

Ik zou de brief nog eens goed doornemen en hier en daar wat wijzigen en creatiever maken!

Succes

x
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
Open sollicitatiebrief laten controleren JIQ Sollicitatiebrief en cv 0 8 juni 2006 21:37
sollicitatiebrief laten controleren rox34 Sollicitatiebrief en cv 2 7 juni 2006 22:26
Sollicitatiebrief controleren? mstr Sollicitatiebrief en cv 1 22 mei 2006 21:02
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon