Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 februari 2012, 10:53
Linnie Linnie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2012
Berichten: 7
Linnie is on a distinguished road
Standaard Graag feedback open sollicitatie

Hallo

Graag wat tips en reacties wat jullie vinden van de onderstaande brief.
Ik ben al wat maanden op zoek naar een baan het lukt niet zo goed.
Word niet uitgenodigd voor gesprekken.
Wil nu open sollicitaties gaan versturen.
Dus tips zijn erg welkom!

Datum

Mijn naam en adres


Bedrijf naam + adres


Geachte heer, mevrouw,

Bent u op zoek naar een enthousiaste laborant of analist? Een collega die gestructureerd en nauwkeurig werkt? Iemand die betrokken is en houdt van aanpakken? Dan vindt u deze in mij.

Ik heb ruim 9 jaar ervaring als analist opgedaan bij verschillende bedrijven. Direct na afronding van de opleiding ******** in 2003 begon ik bij ********.
Momenteel ben ik werkzaam bij ********.
Hier ben ik verantwoordelijk voor de analytische werkzaamheden op het project waar ik aan mee werk.

Uw organisatie komt positief op mij over; ik zou graag in zo’n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven. Als analist bij uw bedrijf kan ik mijn vaardigheden bovendien gebruiken bij interessante nieuwe werkzaamheden die in de huidige functie niet voorkomen.

Ter referentie ontvangt u mijn CV. Vanzelfsprekend licht ik dit in een persoonlijk gesprek graag toe. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

********

Bijlage
Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 februari 2012, 15:35
sevv sevv is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 7
sevv is on a distinguished road
Standaard

Hallo Linie,

Hier een paar punten.

Je bent al ergens werkzaam, misschien kan je er in het kort bij vermelden waarom je nu verder kijkt naar een ander bedrijf. Dus wat hoop je meer te vinden in het nieuwe bedrijf waardoor je van baan wilt switchen?
Zo schrijf je ook ''Uw organisatie komt positief op mij over'', dan wil de lezer ook weten waarom. Vertel dus wat je precies zo positief vindt aan de organisatie.
Welke vaardigheden kan je inzetten in het bedrijf? Als je je eigen kwaliteiten en vaardigheden specifiek opnoemt en daarbij kan vertellen waarom deze eigenschappen nodig of nuttig zijn bij de functie die je wilt uitvoeren in het bedrijf komt dat overtuigender over.
Op dit moment vind ik je brief erg veel algemeenheden bevatten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 februari 2012, 15:42
Linnie Linnie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2012
Berichten: 7
Linnie is on a distinguished road
Standaard

Dankjewel voor je reactie.
ik heb zeker wat aan je bericht!
Ik moet elk bedrijf apart gaan opzoeken op het internet word even een werkje maar worden de brieven wel beter.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie. Graag feedback mineiroca Sollicitatiebrief en cv 8 30 november 2010 15:07
Graag feedback op mijn open sollicitatie Toet Sollicitatiebrief en cv 3 4 augustus 2009 11:30
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Open sollicitatie Gezondheidszorg. Graag feedback! iertje Sollicitatiebrief en cv 1 13 maart 2009 00:02
Open sollicitatie vastgoed en makelaardij (graag feedback) Nina13 Sollicitatiebrief en cv 3 17 april 2008 08:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon