Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2007, 15:22
Telrunya Telrunya is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2007
Berichten: 2
Telrunya is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief medewerkster administratieve ondersteuning

Hallo allemaal,

Ik wil graag gaan solliciteren voor de functie medewerster administratieve ondersteuning bij een organisatie waar ik 4x stage heb gelopen een aantal jaar terug. Ik ben nog een beetje onzeker over mijn brief, dus zou graag wat feedback willen ontvangen. Bedankt alvast


BRIEF:
Geachte mevrouw xxxx,

U zoekt een medewerkster administratieve ondersteuning en dat is precies de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die administratieve ondersteuning ben waarnaar u zoekt.

Tijdens mijn stages als administratief medewerkster heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden hebben bestaan uit correspondentie, postbehandeling en archivering.

Zoals u in mijn curriculum vitae kunt lezen, hebben de meeste van mijn stages plaatsgevonden binnen uw organisatie. Hierdoor weet ik hoe er binnen uw organisatie gewerkt wordt.

Op dit moment ben ik werkzaam als winkelverkoopster in een dierenspeciaalzaak. Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen, ben ik op zoek naar een andere werkkring die beter aansluit op mijn opleiding Secretaresse.

In mijn huidige werk is het van belang klanten goed te woord te staan door middel van adviezen en hun problemen op te lossen. Hierdoor heb ik een klantgerichte instelling mezelf eigen gemaakt.

Ik ben ervan overtuigd dat mijn ervaring en kwaliteiten een aanvulling voor uw team zal zijn.

Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 oktober 2007, 17:11
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerkster administratieve ondersteuning

Hoi Telrunya,
Je kunt een aantal zinnen achter elkaar zetten, in één alinea. Dan word je brief overzichtelijker. Daarnaast heb ik wat met de zinnen geknutseld, waardoor ze misschien wat beter lopen.
Hopelijk kun je er iets mee!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Telrunya Bekijk bericht
Geachte mevrouw xxxx,

U zoekt een medewerkster administratieve ondersteuning en dat is precies de functie die ik wil vervullen. Ik zal u er in deze brief van proberen te overtuigen waarom ik die administratieve ondersteuning ben waarnaar u zoekt.

Tijdens mijn opleiding Secretaresse liep ik stage als administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden bestonden uit correspondentie, postbehandeling en archivering. Ik deed zo ervaring op met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen.
Vier van mijn stages vonden plaats binnen uw organisatie. Hierdoor weet ik dat uw organisatie goed bij mij past en heb ik ervaren hoe er binnen uw organisatie gewerkt wordt.

Momenteel werk ik als winkelverkoopster in een dierenspeciaalzaak. In mijn huidige werk is het van belang klanten goed te woord te staan door middel van adviezen en hun problemen op te lossen. Hierdoor heb ik mij een klantgerichte instelling eigen gemaakt.
Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen én op zoek ben naar een werkkring die beter aansluit op mijn opleiding Secretaresse, zou ik graag als administratief medewerkster bij bedrijf xxx aan de slag gaan.

Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn ervaring en kwaliteiten een aanvulling voor uw team zal zijn. Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerkster DJ2006 Sollicitatiebrief en cv 1 6 juni 2007 18:49
Sollicitatiebrief medewerkster onroerend goed, graag commentaar Justme75 Sollicitatiebrief en cv 1 23 april 2007 11:19
sollicitatiebrief administratief medewerkster Liekje Sollicitatiebrief en cv 8 1 maart 2007 11:59
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon