Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 april 2010, 16:40
helga1983 helga1983 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 1
helga1983 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Centralist meldkamer dierenbescherming, graag nog wat feedback!

Hallo iedereen,

ik wil graag nog wat tips van jullie over deze brief. Dit is de sollicitatie waar het om gaat: http://www.dierenbescherming.nl/vaca...es/lokaal/1072



Geachte mevrouw xxxxxxxxxxxxxxx,



U bent op zoek naar een centralist en dat is precies de functie waar ik op zoek naar ben.

Als dierenliefhebber wil ik graag dat het dierenleed zoveel mogelijk wordt uitgebannen. Ik zal er dan ook alles aan doen om in deze functie het leed te bestrijden. Ik wil graag mijn kunnen en enthousiasme inzetten in een maatschappelijke dierenorganisatie, zoals de dierenbescherming.

Tijdens mijn opleiding Diermanagement heb ik veel kennis opgedaan omtrent beleid en voorlichting. Ik ben ervan overtuigd dat ik deze opgedane kennis prima kan gebruiken in de functie van centralist. Zo heb ik veel geleerd over het voorlichten van het publiek en welke middelen je daarvoor kunt gebruiken. Daarbij is het van belang welke kennis je aan welke doelgroep wilt overdragen.

Mijn ervaring in het werken bij diverse callcentra komt in genoemde functie goed van pas. Ik heb veel ervaring opgedaan met het benaderen van diverse mensen. Teamleiders hebben vaak tegen mij gezegd dat ik een vriendelijke telefoonstem heb en dat ik beschik over goede dienstverlenende kwaliteiten. Daarnaast ben ik werkzaam geweest als administratief medewerker bij de ING bank (toen nog Postbank). Mijn ervaring in administratieve werkzaamheden komt bij deze functie ook uitstekend van pas.

Na het afronden van mijn opleiding Diermanagement ben ik werkzaam geweest bij het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Vooral het contact met klanten en het samenwerken met collega’s sprak mij aan bij deze functie. Het geeft mij een goed gevoel om mensen te helpen en te woord te staan. Ik ben erg klantgericht en ik vind het belangrijk dat je nooit uit het oog verliest wie je doelgroep is.

Wat me vooral aanspreekt in de functie van centralist is het beantwoorden van vragen naar aanleiding van dierenleed. Juist door een bepaalde houding en kennis door te geven aan het publiek kan dierenmishandeling worden voorkomen.

In een persoonlijk gesprek licht ik graag de inhoud van deze brief en mijn CV verder toe.


Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Open sollicitatie vastgoed en makelaardij (graag feedback) Nina13 Sollicitatiebrief en cv 3 17 april 2008 08:09
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 15:33
sollicitatie opleiding dialyse verpleegkundige, graag feedback! just_susan Sollicitatiebrief en cv 0 3 oktober 2007 17:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon