Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 juni 2013, 12:32
LK1985 LK1985 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 1
LK1985 is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op sollicitatiebrief assistent storemanager

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen dagen goed deze site bekeken en een eerste brief opgesteld. Kan iemand mij zeggen of ik zo op de goede weg zit met mijn sollicitatiebrief? Je zou me hierbij heel erg helpen!

bijvoorbaat dank!!

---------------------------------------------------------------------

Mijn adres

Adres bedrijf


XXX, 11 juni 2013


Betreft: Sollicitatie naar de functie assistent storemanager

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature op uw site wil ik mij graag kandidaat stellen voor de functie assistent storemanager in jullie vestiging te XX. In deze brief leg ik uit dat ik diegene kan zijn die u zoekt.

De laatste jaren heb ik heel wat werkervaring opgedaan: als assistent kassamanager, winkelmedewerker bij een drogist, serveerster en als ondersteunend beleidsmedewerker bij een gemeente. Leuk en veelzijdig werk. Hierbij heb ik ontdekt dat ik het vooral erg prettig vind om met mensen te werken, te adviseren en om deel uit te maken van een team. Iets wat ik erg mis in mijn huidige functie. Verder heb ik als assistent kassamanager leiding gehad over een tiental caissičres. Tevens verrichtte ik tijdens deze functie administratieve werkzaamheden en was ik het aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Ik heb dus al enige werkervaring opgedaan op het gebied van leiding geven.

XXX staat bekend als een trendy winkel met een ruim assortiment aan schoenen en tassen met een uitstekende kwaliteit dat altijd met de mode meegaat. Tevens ben je voor klantvriendelijkheid en goed advies bij XX aan het juiste adres. Ik zou daarom graag aan de slag gaan als assistent storemanager in uw bedrijf. Daarnaast spreekt uw vacature mij erg aan, omdat ik graag in de modebranche zou willen werken en als veel vrouwen dol ben op schoenen. Door mijn werkervaring en mijn ambities kan ik de kandidaat zijn die u zoekt.

Ik zou mezelf tenslotte willen beschrijven als integer met een goed organisatorisch vermogen en een sociale persoonlijkheid. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik op alle fronten aan de functie-eisen voldoe en dat ik een waardevolle bijdrage kan leveren aan uw bedrijf.

Vanzelfsprekend ben ik graag bereid mijn motivatie nader toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,


XX

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 juni 2013, 13:49
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LK1985 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen dagen goed deze site bekeken en een eerste brief opgesteld. Kan iemand mij zeggen of ik zo op de goede weg zit met mijn sollicitatiebrief? Je zou me hierbij heel erg helpen!

bijvoorbaat dank!!
Heb je de huisregels dan ook goed gelezen: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
met name punt 2?

Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 juni 2013, 21:07
kersensnoepje84 kersensnoepje84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2013
Berichten: 18
kersensnoepje84 is on a distinguished road
Standaard

Hallo LK,

Dit is een van de eerste keren dat ik reageer op een brief. Ben er zelf ook mee aan het worstelen dus dan weet je dat alvast.

Ik vind het leuk dat je jezelf omschrijft als een mode liefhebster. Misschien kan je die kant verder uitbouwen. Door deze te benoemen in je openingszin of een mode quote te gebruiken. 'schoenen maken de vrouw' ?

Ik denk niet dat je in de eerste alinea hoeft op te sommen wat je allemaal gedaan hebt. Dat lezen ze ook wel in je cv. Maar misschien kan je meer benadrukken wat je opgedane vaardigheden zijn en hoe je deze ingezet ziet in je nieuwe baan.

Suc6 met je sollicitatie



Is het voor een opsomming niet ; ipv : ? (zeker weten doe ik het niet)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 juni 2013, 06:57
Leon89 Leon89 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 5
Leon89 is on a distinguished road
Standaard

Ik vind hem er ook vrij goed uitzien. Volgens mij is het wel 'zoals zo veel vrouwen' ipv 'als veel vrouwen'
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoper reizen, graag feedback Nili Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 13:34
sollicitatiebrief gehandicaptenzorg, graag feedback girly Sollicitatiebrief en cv 3 19 juli 2011 11:56
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitatiebrief assistent projectmanager, heel graag feedback Jaapie Sollicitatiebrief en cv 1 13 februari 2009 21:21
Sollicitatiebrief assistent inkoop, graag feedback Abigail_Virginia Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2008 13:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon