Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 juli 2009, 12:09
Deborah Deborah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2009
Berichten: 1
Deborah is on a distinguished road
Standaard Mijn eerste sollicitatiebrief (administratief medewerkster)

Deborah van Zanten
<adres>

Utrecht, 10 juli 2009

FWG
t.a.v. de heer / mevrouw I.Anches
<adres>

Betreft: sollicitatie
Referentienummer: 4059004


Geachte heer / mevrouw Anches,

Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de functie van administratief medewerker binnen uw bedrijf. Het bekijken van uw vacature op werk.nl heeft mij direct enthousiast gemaakt.

Het adviseren door middel van trainingen te geven wekte mijn enthousiaste het meest op. Het organiseren en het aanbieden van trainingen/ cursussen vind ik een leuke bezigheid.


Tijdens mijn opleiding, MBO - directiesecretaresse niveau 4, aan het ROC Midden Nederland, heb ik veel kennis en ervaring opgedaan gedurende de 2 stageperiodes van 6 maanden. Mijn laatste stage was bij Vitras/CMD (zorgorganisatie). Bij dit bedrijf liep ik stage op de afdeling directiesecretariaat en communicatie & pr. Mijn werkzaamheden bestonden uit: afspraken maken, agendabeheer van de directeur, telefoonverkeer, inkomende en uitgaande post, Huisstijl bewaking, redactie van het personeelsblad enz.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten, die zeer leergierig is en die zowel zelfstandig als in een teamverband kan werken. Ik ben ook bereid om eventuele aanvullende opleidingen te volgen, die nodig zijn om een functie in uw bedrijf goed te vervullen.

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om het een en ander toe te lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen. Voor een compleet overzicht van mijn ervaringen en opleidingen verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,



Deborah van Zanten


Stukje in het rood, vind ik het lastigste.. ze geven trainingen aan zorginstellingen en geven hun advies.. kan iemand mij helpen hoe ik dit het beste kan beschrijven dat dit mijn intresse wekt.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juli 2009, 16:33
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Mijn eerste sollicitatiebrief (administratief medewerkster)

Hoi Deborah,

Ziet er mij een leuke en goede brief uit. Staat er in de vacature specifiek vermeld dat ze uitsluitend trainingen/adviezen geven? Of doen ze nog meer? Want dan wordt het mij het wel duideljker

Hieronder mijn poging om je te helpen.

Misschien kun je het zo verwoorden;
Het geven van trainingen en het adviseren aan zorginstellingen spreekt mij aan. Hierna zou je bijv. kunnen aangeven waarom je dit leuk lijkt.

Ken je iemand die dit ook doet en heb je het met die persoon over gehad? Kwam het aan bijv. aan bod tijdens je opleiding/stages?

Nog een klein puntje van aandacht. Het opsommen van je werkzaamheden; huisstijl bewaking is zonder hoofdletter en is een woord? Misschien kun je enz. weglaten en beginnen met; Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit;(opsomming) en(je laatste werkzaamheid)

In ieder geval succes met je sollicitatie.

Daniel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerkster graag advis van experts verena Sollicitatiebrief en cv 0 13 september 2008 12:50
sollicitatiebrief administratief medewerkster op kinderdagverblijf, graag commentaar Bianca34 Sollicitatiebrief en cv 0 28 juni 2008 13:32
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon