Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2007, 14:20
schraagen schraagen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 2
schraagen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief vrijwilliger radiopresentatie

Onderstaand mijn sollicitatiebrief. Graag jullie reacties op deze brief.
Citaat:
Geachte .......,

Uw advertentie op uw website is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van vrijwilliger radiopresentatie bij uw omroep.

Vanaf het moment dat ik op mijn 5e een radio kreeg, vond ik radio al meteen een prachtig medium. Al van jongs af aan begon ik bandjes op te nemen met muziek in combinatie met mijn stem. Op mijn 6e jaar ben ik er bij toeval achter gekomen dat mijn radiocassettespeler ook een ingebouwde microfoon had. Dit vond ik zo leuk, dat ik vanaf dat moment mijn eigen bandjes samenstelde, met muziek van de radio, in combinatie met mijn stem. Naast het aan- en afkondigen van muziek nodigde ik ook wel eens een vriend uit om hem te 'interviewen' in mijn radioshow.

Nu nog, luister ik veel naar de radio. Het geeft me een gevoel van betrokkenheid en gezelligheid met andere mensen. Het lijkt me erg leuk om nu weer de draad op te pakken, en om een radioprogramma te presenteren bij uw omroep. Daarbij lijkt het me een uitdaging om in plaats van met een microfoon en een computer, met professionele apparatuur leren omgaan.

Met vriendelijke groet,

Sterre Schraagen

Bijlage: Curriculum Vitae
Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 januari 2007, 14:59
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief vrijwilliger radiopresentatie

Ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan, maar verder vind ik het een leuke en goede brief.

Geachte .......,

Uw advertentie op uw website is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van vrijwilliger radiopresentatie bij uw omroep.

Vanaf het moment dat ik op mijn 5e een radio kreeg, vond ik radio al meteen een prachtig medium. Al van jongs af aan begon ik bandjes op te nemen met muziek in combinatie met mijn stem. Op mijn 6e jaar ben ik er bij toeval achter gekomen dat mijn radiocassettespeler ook een ingebouwde microfoon had. Dit vond ik zo leuk, dat ik vanaf dat moment mijn eigen bandjes samenstelde met muziek van de radio in combinatie met mijn stem. Naast het aan- en afkondigen van muziek nodigde ik ook wel eens een vriend uit om hem te 'interviewen' in mijn radioshow.

Ook nu luister ik nog veel naar de radio. Het geeft me een gevoel van betrokkenheid en gezelligheid. Het lijkt me erg leuk om nu weer de draad op te pakken en een radioprogramma te presenteren bij uw omroep. Daarbij lijkt het me een uitdaging om in plaats van met een microfoon en een computer, met professionele apparatuur om te leren gaan.

Met vriendelijke groet,

Sterre Schraagen

Bijlage: Curriculum Vitae
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 januari 2007, 15:31
schraagen schraagen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 2
schraagen is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief vrijwilliger radiopresentatie

Dank je voor je reactie. Ik heb je wijzigingen doorgevoerd, samen met correcties van anderen, en dit is het eindresultaat geworden:
Citaat:
Geachte .......,

Uw advertentie op uw website is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van vrijwilliger radiopresentatie bij uw omroep.

Vanaf het moment dat ik op mijn vijfde verjaardag een radiootje kreeg, vond ik radio al meteen een prachtig medium. Op mijn zesde jaar kwam ik er bij toeval achter dat mijn radiocassettespeler ook een ingebouwde microfoon had. Dit vond ik zo leuk, dat ik vanaf dat moment mijn eigen bandjes samenstelde, met muziek van de radio, in combinatie met mijn stem. Naast het aan- en afkondigen van muziek nodigde ik ook wel eens een vriend uit om hem te 'interviewen' in mijn radioshow.

Tegenwoordig luister ik vooral veel naar de radio. Het geeft me een gevoel van betrokkenheid en gezelligheid met andere mensen. Het lijkt me erg leuk om de draad op te pakken, om weer actief met radio bezig te zijn en een radioprogramma te presenteren bij uw omroep. Daarbij lijkt het me een uitdaging om in plaats van met een microfoon en een computer, met professionele apparatuur om te leren gaan.

U zult aan mij een enthousiaste, betrouwbare en toegewijde medewerker hebben. Ik heb de komende maanden tijd vrijgemaakt voor dit vrijwilligerswerk en ben momenteel bezig mij in te schrijven voor verschillende cursussen op het gebied van radio maken.

Met vriendelijke groet,

Sterre Schraagen

Bijlage: Curriculum Vitae
Heel erg bedankt voor je hulp
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 januari 2007, 16:08
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief vrijwilliger radiopresentatie

Ik heb de laatste zin nog wat aangepast, omdat ik denk dat hij zo beter is. Ben je het met mij eens?

U zult aan mij een enthousiaste, betrouwbare en toegewijde medewerker hebben. Ik kan de komende maanden tijd vrij maken voor dit vrijwilligerswerk. Ook wil ik u laten weten dat ik bezig ben om mij in te schrijven voor verschillende cursussen op het gebied van radio maken.

Graag ontvang ik van u een uitnodiging voor een oriënterend gesprek. (deze zin nog toevoegen aan je brief)
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief welzijnswerker star Sollicitatiebrief en cv 3 27 december 2011 14:23
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon