Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 juni 2007, 12:39
Hetty Hetty is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juni 2007
Berichten: 1
Hetty is on a distinguished road
Standaard solicitatiebrief medisch secretaresse

Hallo allemaal,

Willen jullie mijn solicitatie brief aub controleren.
Het betreft een solicitatie voor de functie medisch secretaresse. Deze functie zou ik graag willen omdat ik in het verleden ook de opleiding voor dokterassistent heb gedaan. Nu ben ik verder gaan studeren en heb nu bijna mijn opleiding voor oa Radiotherapeutisch laborant (MBRT-HBO opleiding)afgesloten. Nu lijkt het me een perfecte combi om dit te combineren met elkaar (doktersassistent en radiotherapeutisch laborant zijn)De functie waarnaar ik soliciteer is parttime (24 uur) en is in een radiotherapeutisch instituut. Ik heb dus in mijn brief in de laatste alinea ook aangegeven dat een mogelijke combinatie mij leuk lijkt.

Ik zou graag een reactie op mijn brief krijgen.
Mijn vraag: kan ik verwijzen naar dat ik een combinatie ook leuk zou vinden..?

Alvast bedankt!!

Naam bedrijf
Adres



Eigen naam
Adres
Woonplaats
Telefoonnummer


Betreft: vacature medisch secretaresse.



xxxx, 29-06-07



Geachte mevrouw xxxx,


Ik las op de website (xxx.nl) dat u op zoek bent naar een medisch secretaresse.
Deze vacature biedt de gelegenheid mij aan u voor te stellen.

Ik zou graag bijdrage leveren in hulpverlening aan patienten en hun naasten door hen een sterk en warm onthaal te bieden. Het contact met mensen in combinatie met administratieve taken is voor mij enorm boeiend. Dankzij verschillende stages en banen op medisch gebied uit het verleden, heb ik geleerd met verschillende patienten om te gaan en geniet enorm van dit contact.
Een goede uitdrukkingsvaardigheid, luisterbereidheid en een dosis gezonde empathie zijn nooit overbodig en zeer zeker op mij van toepassing.
Ik kan zowel zelfstandig als in groep functioneren en ben flexibel ingesteld.

Het zal u niet ontgaan dat ik verschillende opleidingen heb gevolgd waaronder MBRT,deze opleiding sluit ik in augustus dit jaar af. Eventueel en afhankelijk van de mogelijkheden zou een combinatie van een parttime baan als radiotherapeutisch laborant mij ook aanspreken.


Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.




Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie medisch secretariaat eee Sollicitatiebrief en cv 2 11 december 2006 18:43
Sollicitatiebrief + cv medisch secretaresse Astrid van de Velde Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 17:10
Sollicitatie: Medisch Nucleair Werker MBRT-er Sollicitatiebrief en cv 0 15 oktober 2006 15:31
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 20:52
Sollicitatiebrief secretaresse. Graag commentaar Sanne123 Sollicitatiebrief en cv 2 11 oktober 2006 23:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon