Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 mei 2006, 21:21
danielle78 danielle78 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 2
danielle78 is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief redactiemedewerker..graag feedback

Hierbij de vraag om feedback op deze brief
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Mediadam.doc‎ (23,0 KB, 445x gelezen)
Bestandstype: doc omschrijving functie mediadam.doc‎ (20,0 KB, 155x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 mei 2006, 14:57
Leeset Leeset is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2006
Berichten: 9
Leeset is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief redactiemedewerker..graag feedback

[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Geachte heer Driessen,[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Graag stel ik mij kandidaat voor de functie van redactiemedewerker naar aanleiding van uw advertentie op de site van monsterboard.nl. Vind het mooier als je hier zegt van. Disndag jl zag ik uw advertentie op monsterboard.nl voor de functie van redactiemedewerker, en werd gelijk enthousiast. Dit is een functie naar mijn hart. (oftewel lekker wat enthousiasme erin)[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Eerst zou ik hier een stuk over jezelf zeggen, wie ben je, hoe oud, wat doe je op dit moment.[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]De diversiteit en op maat gemaakte totaalpakketten is hetgeen mij aantrekt in uw bedrijf.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Rekening houdend met het door u vooropgestelde functie profiel ben ik ervan overtuigd een geschikte kandidaat te zijn. Ik mis de argumenten hier[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Hoewel ik geen specifieke opleiding gevolgd heb die gericht is op deze functie, denk ik dat ik via mijn ervaring kennis heb vergaard en vaardigheden heb ontwikkeld die daarin goed bruikbaar zijn.Welke kennis en vaardigheden bedoel je hier? Mijn kopij nieuwsbrieven en informatiestukken bereikt zowel gezinnen met kinderen van 0 tot 13 jaar als medewerkers binnen de organisatie.Welke organisatie? Ik ben communicatief vaardig, heb een sterk inlevingsvermogen en ben zeer creatief, initiatiefrijk en positief ingesteld.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Bovendien hoop ik mijn vaardigheden op het gebied van communicatie, beginnend in mei verder te ontwikkelen door het volgen van de opleiding communicatie.Op welk niveau, is dat fulltime, parttime, zoek je een leerbedrijf of gewoon een baan?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Ik hoop dat ik de kans krijg u van mijn kwaliteiten te overtuigen in een gesprek. Ik mis een verwijzing naar je CV.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Met vriendelijke groet,[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][/FONT][/SIZE]
[FONT='Times New Roman']Danielle van der Pol[/FONT]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
open sollicitatiebrief graag feedback en evt. aanvullingen lucienne Sollicitatiebrief en cv 2 18 december 2005 20:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon