Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2006, 18:45
nadiasja nadiasja is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 2
nadiasja is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie

Solicitatiestresssss deel 2

Nou ik heb geprobeerd om een open sollicitatiebrief op te stellen. Willen jullie kritisch er na kijken en jullie op en aanmerking vermelden.

Komt ie....

--------------------------------------------------------------------------
Geachte Heer/ Mevrouw

Hierbij wil ik u graag laten weten dat ik geďnteresseerd ben in een functie binnen XXX .
Heeft u een geschikte vacature en bent u opzoek naar een enthousiaste representatieve collega, dan ben ik de juiste persoon.

De reden dat u ik deze open sollicitatie stuur is dat ik meer ervaring op wil doen binnen deze branche en opzoek ben naar een nieuwe uitdaging. Mijn interesse gaat uit naar een functie waarin ik mijn communicatieve en organisatorische eigenschappen verder kan ontwikkelen. Om mijn kennis op communicatiegebied te verbreden volg ik de opleiding NIMA Marketing Communicatie B, die ik in januari 2007 zal afronden. Tijdens deze opleiding behandelen we alle aspecten die aanbod komen bij het Marketingcommunicatieplan zoals strategie, doelgroepen, doelstellingen, onderzoek en creatieve ontwikkeling.

Momenteel ben ik werkzaam als medewerker Voorlichting en Evenementen bij XXX. Tot mijn werkzaamheden behoren een groot aantal
aspecten op het gebied van communicatie, zoals voorlichting, evenementenorganisatie, beheer van intranetsite van de afdeling,
promotiemateriaal en relatiegeschenken. In mijn werk is gebleken dat ik beschik over zeer goede communicatieve vaardigheden, die tot uiting
komen tijdens presentaties en bij het verzorgen van de diverse excursies. Naast mijn dagelijkse werkzaamheden assisteer ik het hoofd van de
afdeling waar nodig.

Ik ben een enthousiaste persoonlijkheid die zowel zelfstandig als in een teamverband goed kan functioneren. Een echte doorzetter die overal voor meer dan 100% voor gaat. Een persoon die graag meedenkt over het oplossen van problemen, iemand die zelf initiatief neemt, stressbestendig is, relativerend, pro-actief, servicegericht en natuurlijk flexibel. Daarnaast beschik ik over een goede dosis humor.

Ik hoop dat u naar aanleiding van deze open sollicitatie mij uitnodigt voor een oriënterend gesprek.

Met vriendelijke groet

NADIASJA

Bijlage: curriculum vitae

-------------------------------------------------------------------------
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2006, 15:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie

Ik dnek dat je voorbeelden moet geven bij de laatse alinea. Waaruit blijkt concreet dat jij die vaardigheden en eigenschappen hebt? Op deze manier is het wel heel veel goeds zonder enige onderbouwing! succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32
Graag wat advies over deze open sollicitatie Milo_8833 Sollicitatiebrief en cv 1 1 juli 2006 10:43
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon