Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 februari 2007, 18:14
Toiin Toiin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 februari 2007
Berichten: 1
Toiin is on a distinguished road
Standaard consulent schuldhulpverlenig

Graag wil ik reactie op mijn brief. Ik voldoe niet helemaal aan de eisen vwb de kennis in schuldhulpverlening maar denk door mijn opleiding en ervaring de functie te kunnen vervullen.
Heeft iemand reacties?


Geachte mevrouw....

Tijdens mijn bezoek aan uw internetsite werd mijn bijzondere aandacht gewekt voor de vacature Consulent schuldhulpverlening. Na het lezen van de functie-inhoud en het telefonische onderhoud met mevrouw Klok, woensdag 28 februari jl., ben ik erg enthousiast geworden omdat dit een organisatie en een baan is die bij mij past.

In mijn werk en levenswandel heb ik ruime ervaring opgedaan in organiseren, plannen, communiceren en netwerken. Ik werk graag met mensen en interesseer me voor arbeidsprocessen. Ook waar het gaat om conflict situaties vind ik het een uitdaging om tot een goede oplossing te komen. Om mijn kennis op het vakgebied te verbreden en te verdiepen ben ik sinds 2004 bezig met de deeltijd opleiding HBO Personeel en Arbeid, richting loopbaanbegeleidingen reďntegratie. Hierdoor ben ik tevens op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van socialeregelgeving en arbeidswetgeving.
In mijn huidige werkzaamheden als assistent vestigingsmanager heb ik een regisseursfunctie tussen een grote logistieke organisatie en de ruim 100 flexwerkers die door ons worden uitgeleend.

Mijn visie is dat iedereen de balans moet kunnen vinden tussen het werkproces en het privé-leven, ongeacht beperkingen of belemmeringen die zich kunnen voordoen of situaties waarin mensen terecht kunnen komen. Het geeft mij grote voldoening wanneer ik hier een positieve bijdrage in kan leveren.


Uit de functieomschrijving kan ik opmaken dat mijn kennis en vaardigheden goed aansluiten bij de functie eisen. Tevens kan ik mijn kwaliteiten zoals mijn proactieve instelling, het aanmoedigen van initiatieven en het motiveren van mensen in deze functie goed gebruiken. Ik ben innovatief en heb een sterk empathisch vermogen. Bovendien ben ik stressbestendig.
Ik ben in staat om mezelf processen snel eigen te maken en ben ook graag bereid aanvullende scholing te volgen.
Contacten leggen en gesprekspartner zijn op verschillende niveaus gaat me gemakkelijk af, zo is gebleken in mijn huidige werkzaamheden maar ook tijdens mijn verblijf in het buitenland.
Met mijn gedrevenheid, enthousiasme en motivatie ben ik in staat om de functie van Consulent schuldhulpverlening met succes te vervullen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat deze functie uitstekend aansluit bij mijn persoonlijke interesse, opleiding en ervaring.

Graag ben ik bereid om mij op 26 maart persoonlijk aan u voor te stellen en mijn motivatie toe te lichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar. Annemart Sollicitatiebrief en cv 4 7 maart 2007 01:58
CV sollicitatie consulent bemiddelingsburo. Graag commentaar. Annemart Sollicitatiebrief en cv 0 25 februari 2007 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon