Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 oktober 2012, 13:52
aroel aroel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 6
aroel is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Document Controller

Gaarne feedback op inhoud en spellingscontrole


Betreft: sollicitatie Document Controller

Geachte meneer xxx,

Bij het zien van de vacature Document Controller op uw website, was ik meteen enthousiast. Zowel de bedrijfs- als de functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat het me zeer uitdagend lijkt om er voor te zorgen dat alle informatie voor de engineers en opdrachtsgevers voor handen is en uiteraard accuraat en overzichtelijk blijven.

In mijn vorige functies heb ik onder andere ervaring opgedaan met het in kaart brengen van processen, opstellen van requirements, prioriseren van changes, opstellen en waarborgen van SLA’s, ITIL relateerde processen, oplossen van problemen en coachen van technici in een internationale organisatie. Daarnaast heb ik een ruime gebruikers-ervaring van diverse software pakketen, waaronder goede kennis van Microsoft Office, SAP en ERP pakketten zoals Oracle. Daar ik ook zelf als techneut heb gewerkt, kan ik prima schakelen tussen technici en managers.

Op dit moment ben ik werkzaam als adminsitratief medewerkster bij een telecom bedrijf waar ik de uitgevoerde werkzaamheden van de preventief onderhoud engineers controleer en er voor zorg dat alle relateerde administratie compleet en gestructureerd is.

In mij vindt u verder een enthousiaste, hardwerkende en flexibele werknemer die ervan houdt om in een team te werken, maar die ook graag zelfstandig werkt. Daarnaast vind ik het erg leuk om in een technische omgeving te werken. Bij mijn vorige werkgevers heb ik bewezen dat ik taken snel en goed oppak.
Perfectionisme, accuraat en verantwoordelijkheidsgevoel zijn mijn sterke kanten. Ik wil me graag persoonlijk ontwikkelen en sta ervoor open om een cursus of opleiding te volgen.

Het lijkt mij een uitdaging om als Document Controller aan de slag te gaan. Met mijn ervaring en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,

Anita Roel
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 oktober 2012, 13:56
René's schermafbeelding
René René is nu online
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Beste Anita,

Welkom op dit forum! Kijk ajb eerst even naar stap 2 van de spelregels:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
... en wees zo vriendelijk zelf ook enkele sollicitatiebrieven van andere forumleden van commentaar te voorzien.

Vriendelijke groet,
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 oktober 2012, 15:39
aroel aroel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 6
aroel is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel Renee,

Ik ben al bezig met andere brieven te bekijken en eventueel van commentaar te voorzien, maar de meeste mensen hebben al de punten die ik heb voor die brief al weergegeven. Lijkt mij dat mijn commentaar dan eigenlijk overbodig is, maar misschien ook niet, dus zal mijn commentaar er ook bij zetten :-)

Gr Anita
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 november 2012, 23:14
Hoihoi Hoihoi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 november 2012
Berichten: 7
Hoihoi is on a distinguished road
Standaard

Ik heb er weinig op aan te merken! Een paar verbeterpunten: het zou misschien professioneler staan om 'heer' ipv 'meneer' te gebruiken en ik twijfel of 'er over' aan elkaar vast geschreven moet worden.
Succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 november 2012, 01:09
kirriemirrie kirriemirrie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2012
Berichten: 2
kirriemirrie is on a distinguished road
Standaard

Op dit moment ben ik werkzaam als administratief medewerkster bij een telecom bedrijf waar ik de uitgevoerde werkzaamheden van de preventief onderhoud engineers controleer en er voor zorg dat alle gerelateerde administratie compleet en gestructureerd is.

Administratief staat verkeerd en relateerde moest denk ik gerelateerde zijn.

Verder vindt ik het persoonlijk wel een vrij standaard brief. Veel zinnen die een recruiter denk ik wel 100 keer leest. Zaken als
Citaat:
In mij vindt u verder een enthousiaste, hardwerkende en flexibele werknemer die ervan houdt om in een team te werken, maar die ook graag zelfstandig werkt. Daarnaast vind ik het erg leuk om in een technische omgeving te werken. Bij mijn vorige werkgevers heb ik bewezen dat ik taken snel en goed oppak.
Perfectionisme, accuraat en verantwoordelijkheidsgevoel zijn mijn sterke kanten. Ik wil me graag persoonlijk ontwikkelen en sta ervoor open om een cursus of opleiding te volgen.
komen op mij nog heel algemeen over.

Laatst gewijzigd door kirriemirrie; 16 november 2012 om 01:09 Reden: spelling
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 november 2012, 08:40
aroel aroel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 6
aroel is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor jullie reacties!

Voor deze functie vonden ze mij net even te weinig ervaring hebben, maar ze zijn wel bezig voor een andere functie voor mij bij een ander bedrijf, dus hopelijk hoor ik daar snel iets van :-)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
document controller

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief functie controller controleren hl30 Sollicitatiebrief en cv 1 2 juli 2011 13:08
Sollicitatiebrief controller - Commentaar graag San1970 Sollicitatiebrief en cv 2 9 april 2009 02:00
Sollicitatiebrief Assistent Controller Noud Sollicitatiebrief en cv 4 26 oktober 2008 21:40
sollicitatiebrief Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 2 22 januari 2007 11:36
Sollicitatiebrief Assistant Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 4 18 januari 2007 22:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon