Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2008, 15:17
Angie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie medewerk P&O

Hallo allemaal,

Ik wil graag solliciteren op de functie van medewerker P&O. Hieronder vinden jullie mijn brief. Zou het fijn vinden als jullie je mening hierover geven.

Alvast heel erg bedankt!



Datum: 23 november 2008


Onderwerp: sollicitatie medewerker p&o


Geachte …

Vorige week las ik in het vakblad P&O Actueel een artikel over het feit dat p&o’ers bij het zoeken naar een baan het meeste gebruik maken van het internet. Zo ben ik dus ook uw vacature van P&O medewerker tegengekomen. De veelzijdigheid van deze functie spreekt me erg aan.

Na mijn HBO studie Food&Business te hebben afgerond ben ik wederom een studie gaan volgen. Na vorig jaar mijn propedeuse behaald te hebben zit ik nu in het tweede jaar van de deeltijdopleiding Personeel en Arbeid. Naast mijn studie ben ik parttime werkzaam (32 uur) als intercedente bij X. Een leuke afwisselende baan met veel (klant) contacten. Ik ben onder andere verantwoordelijk voor de in-, door-, en uitstroom van productiemedewerkers bij diverse bedrijven.
Ik ben van mening dat er voldoende raakvlakken zijn tussen mijn huidige werkzaamheden en uw functieprofiel om een goede samenwerking tot stand te brengen.Graag wil ik dan ook vanuit mijn opgedane kennis en ervaring als intercedente mijn loopbaan voortzetten binnen uw organisatie als medewerker p&o.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen. Ik heb een sociaal ingestelde persoonlijkheid en het geeft mij dan ook voldoening om mensen op weg te helpen.

Graag zou ik in een gesprek met u meer van de functie en uw organisatie te weten komen. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.Voor een gedetailleerd overzicht van mijn werkzaamheden verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 november 2008, 21:20
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Thumbs up Re: sollicitatie medewerk P&O

Helemaal goed hoor, ik zou er niets meer aan doen!!


Oh nee, toch nog een ding.... je afsluitzin mag wat krachtiger en ik zou daarom ook de zin die met "Ik hoop" gewoon weglaten.
Het stuk over je CV zou ik voor de afsluitzin zetten.


Voor een gedetailleerd overzicht van mijn werkzaamheden verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.

Graag zou ik in een gesprek met u meer van de functie en uw organisatie te weten komen en tevens wat meer vertellen over mijn motieven en talenten.

Met vriendelijke groet,

xxx
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 november 2008, 10:10
diana diana is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 november 2008
Berichten: 10
diana is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie medewerk P&O

en volgens mij kun je beter niets tussen haakjes zetten in een brief
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 november 2008, 01:30
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerk P&O

Officieel horen haakjes idd. niet thuis in een brief maar het was mij in eerste instantie niet opgevallen dus ik vind het niet storend.

Ik wou nog even kwijt dat ik het een goede vondst van je vindt dat je verwijst naar een artikel in de P&O Actueel. Hiermee laat je gelijk zien dat je bij blijft in je vakgebied!!

Overigens zie ik nu ineens de zin "de veelzijdigheid van de baan...."
Die zou ik weglaten want is alleen maar op jezelf gericht en staat er een beetje verloren bij ...
(vraag me ineens af of een baan wel veelzijdig kan zijn, is veelzijdig niet iets dat alleen op een persoon slaat ***pieker***)

Succes nogmaals!
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Sollicitatie afroep verpleegkundige, graag jullie mening Bauk22 Sollicitatiebrief en cv 4 23 juli 2007 21:33
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27
Open sollicitatie dierenpark Karin1983 Sollicitatiebrief en cv 2 25 juni 2007 13:54
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon