Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2014, 12:41
Elena Elena is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2014
Berichten: 1
Elena is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief financieel medewerker, graag commentaar

Goede middag,

Graag een reactie op deze sollicitatie brief. Alvast bedankt.

Vacature:

De functie
Als medewerker van het ondersteuningsteam Financieel ondersteun je de budgethouders en huismeesters met een aantal financiële taken en voer je controletaken uit. Verder zijn bij het ondersteuningsteam Financieel alle projectadministraties ondergebracht, waarbij de P&C adviseur de functionele aansturing doet. De projectleiders vervullen de rol van budgethouder en zijn eindverantwoordelijk.
Extra informatie
Voor deze functie is een opleiding PDB of MBA een vereiste. Kennis van SAP is een pre. Je beschikt over minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau.

Sollicitatie brief

(mijn naam)
(adres)
(postcode en plaats)

Rotterdam, 30 september 2014

(nam bedrijf)
(adres)
(postcode en plaats)

Betreft: sollicitatie financieel medewerker

Geachte mevrouw __,

Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe baan op financieel gebied, bij voorkeur bij een maatschappelijk betrokken organisatie. De door u geadverteerde vacature financieel medewerker trok daarom mijn aandacht. Na het bekijken van uw website en de volledige vacature dacht ik meteen dit is de baan die bij mij past!

Na afronding van mijn studie bedrijfsadministratie heb ik bij verschillende organisaties op financieel gebied gewerkt. Tot oktober 2013 ben ik werkzaam geweest als boekhouder bij ____. Daar heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van de financiële administratie. Door een korting op de subsidie bij ___moest ik een nieuwe baan zoeken. Kort daarna had ik een tijdelijke baan bij ____, die ex-asielzoekers ondersteunt, waar ik vooral bezig was met het inrichten van de projectenadministratie conform de EU richtlijnen. Het project is nu afgelopen, daarom zoek ik weer een baan.

Het werken bij ____lijkt mij uitdagend, want vanuit mijn vakgebied kan ik bijdrage leveren aan de opvang van asielzoekers. Verder kan ik mijn ervaring met het werken met budgethouders en projectmedewerkers goed gebruiken in deze functie. Deze motivatie en ervaring speelt een grote rol in mijn interesse voor uw organisatie en deze vacature. Ik zou dan ook mijn kennis en vaardigheden bij ___willen inzetten.

Voor een overzicht van mijn werkervaring en studies verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.

Ik hoop snel iets van u te vernemen.


Met vriendelijke groet,
mijn naam
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2014, 17:07
naomivandersan naomivandersan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2014
Berichten: 4
naomivandersan is on a distinguished road
Standaard

Geachte mevrouw __,

Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe baan op financieel gebied, bij voorkeur bij een maatschappelijk betrokken organisatie mijn voorkeur gaat uit naar een maatschappelijk betrokken organisatie. De door u geadverteerde vacature financieel medewerker trok daarom mijn aandacht. Na het bekijken van uw website en de volledige vacature dacht ik meteen dit is de baan die bij mij past!misschien iets van ''na het bekijken van uw website en de volledige vacature wist ik gelijk dat dit is wat ik zoek!

Na afronding van mijn studie bedrijfsadministratie heb ik bij verschillende organisaties op financieel gebied gewerkt. Tot oktober 2013 ben ik werkzaam geweest als boekhouder bij ____. Daar heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van de financiële administratie. Door een korting op de subsidie bij ___moest ik een nieuwe baan zoeken niet echt relevant.... Kort daarna had ik een tijdelijke baan bij ____, die ex-asielzoekers ondersteunt, waar ik vooral bezig was met het inrichten van de projectenadministratie conform de EU richtlijnen. Het project is nu afgelopen, daarom zoek ik weer een baan.

Het werken bij ____lijkt mij uitdagend, want vanuit mijn vakgebied kan ik bijdrage leveren aan de opvang van asielzoekers. Verder kan ik mijn ervaring met het werken met budgethouders en projectmedewerkers goed gebruiken in deze functie. Deze motivatie en ervaring speelt een grote rol in mijn interesse voor uw organisatie en deze vacature. Ik zou dan ook mijn kennis en vaardigheden bij ___willen inzetten.

Voor een overzicht van mijn werkervaring en studies verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Curriculum Vitae

Ik hoop snel iets van u te vernemen.


Met vriendelijke groet,
mijn naam
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Financieel administratief medewerker, graag feedback Noukkii93!! Sollicitatiebrief en cv 2 11 juli 2014 00:37
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 23:25
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon