Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 mei 2007, 20:06
mitaloco mitaloco is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2007
Berichten: 2
mitaloco is on a distinguished road
Standaard mijn cv, vergeet ik niet wat?

graag wil ik weten of mijn cv zo voldoende is, heb het idee dat ik wat mis, maar weet niet wat...

Curriculum Vitae

Personalia
Naam: ***
Adres: ***
Telefoon nr.: ***
Geboorte datum: ***
Nationaliteit: ***
Burgelijke staat: ***

Opleiding:
2000 2005 HAVO op het *** te *** (Diploma behaald,2005)
Profiel E&M met als bijvak Biologie

Werkervaring:
2006 nu *** te ***
Functie:Verkoopmedewerkster; mijn werkzaamheden bestaan uit klanten adviseren, kassa bedienen, het bestellen van goederen, telefonisch klanten te woord staan en het inrichten en verzorgen van de winkel.
2005 2006 *** te ***
Functie: Verkoopmedewerkster; mijn werkzaamheden bestonden in eerste instantie uit klanten adviseren, kassa bedienen en het inrichten en verzorgen van de winkel. Later heb ik verdergaande verantwoordelijkheden gekregen zoals leidinggeven aan het personeel, openen en sluiten van de winkel en het verrichten van administratieve taken op kantoor.

Aanvullende informatie:
Na het behalen van mijn HAVO diploma wist ik nog niet wat ik wilde gaan studeren. Ik ben gaan werken om er achter te komen wat ik leuk vind, daar wil ik dan ook 100% voor gaan.

Hobby's
Reizen, spelletjes doen, film kijken met vrienden,internetten

Bijzonderheden
In het bezit van rijbewijs B.

In het bezit van een auto.

Eigenschappen
Betrouwbaar, Spontaan, Netjes, stressbestendig, flexibel, zelfstandig.


het klopt niet helemaal qua indeling op de pagina met "tabs" enzo, maar zou graag reacties willen over de inhoud, of die goed genoeg is, alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 mei 2007, 12:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: mijn cv, vergeet ik niet wat?

misschien dat je nog wat computerervaring erop kan zetten en je taalvaardigheden. verder zou ik spelletjes weglaten als hobby.
De aanvullende informatie die je hier hebt staan is overbodig, een CV bestaat alleen uit feiten. Dit kun je beter in je sollicitatiebrief zetten.
verder kun je nog eventuele referenties opschrijven (wel varegn of ze gebeld mogen worden voordat je hun nummer opschrijft)
Succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mitaloco Bekijk bericht
graag wil ik weten of mijn cv zo voldoende is, heb het idee dat ik wat mis, maar weet niet wat...

Curriculum Vitae

Personalia
Naam: ***
Adres: ***
Telefoon nr.: ***
Geboorte datum: ***
Nationaliteit: ***
Burgelijke staat: ***

Opleiding:
2000 2005 HAVO op het *** te *** (Diploma behaald,2005)
Profiel E&M met als bijvak Biologie

Werkervaring:
2006 nu *** te ***
Functie:Verkoopmedewerkster; mijn werkzaamheden bestaan uit klanten adviseren, kassa bedienen, het bestellen van goederen, telefonisch klanten te woord staan en het inrichten en verzorgen van de winkel.
2005 2006 *** te ***
Functie: Verkoopmedewerkster; mijn werkzaamheden bestonden in eerste instantie uit klanten adviseren, kassa bedienen en het inrichten en verzorgen van de winkel. Later heb ik verdergaande verantwoordelijkheden gekregen zoals leidinggeven aan het personeel, openen en sluiten van de winkel en het verrichten van administratieve taken op kantoor.

Aanvullende informatie:
Na het behalen van mijn HAVO diploma wist ik nog niet wat ik wilde gaan studeren. Ik ben gaan werken om er achter te komen wat ik leuk vind, daar wil ik dan ook 100% voor gaan.

Hobby's
Reizen, spelletjes doen, film kijken met vrienden,internetten

Bijzonderheden
In het bezit van rijbewijs B.

In het bezit van een auto.

Eigenschappen
Betrouwbaar, Spontaan, Netjes, stressbestendig, flexibel, zelfstandig.


het klopt niet helemaal qua indeling op de pagina met "tabs" enzo, maar zou graag reacties willen over de inhoud, of die goed genoeg is, alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 mei 2007, 14:32
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: mijn cv, vergeet ik niet wat?

Beste Mitaloco,

Zet geen referenties in je CV, want dan kun je de persoon die eventueel gebeld gaat worden niet voorbereiden. Je kunt wel vermelden dat je referenties hebt.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 mei 2007, 13:04
Lones Lones is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 10
Lones is on a distinguished road
Standaard Re: mijn cv, vergeet ik niet wat?

Hallo,

Volgens mij heb je mijn cv als voorbeeld genomen... Sterker nog; je hebt sommige delen letterlijk overgenomen.

Citaat:
"Verkoopmedewerkster; mijn werkzaamheden bestonden in eerste instantie uit klanten adviseren, kassa bedienen en het inrichten en verzorgen van de winkel. Later heb ik verdergaande verantwoordelijkheden gekregen zoals leidinggeven aan het personeel, openen en sluiten van de winkel en het verrichten van administratieve taken op kantoor."

Ook de bijzonderheden en eigenschappen heb je zo goed als gekopieerd. Ik vind het prima als je aan de hand van mijn cv een eigen cv opstelt, maar letterlijke tekst overnemen is wel weer het andere uiterste. En wat ik me ook afvraag; is het wel waar allemaal? Het is wel heel toevallig dat mijn situatie precies jouw situatie is...

Lones
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 mei 2007, 13:25
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: mijn cv, vergeet ik niet wat?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lones Bekijk bericht
Volgens mij heb je mijn cv als voorbeeld genomen... Sterker nog; je hebt sommige delen letterlijk overgenomen.
Hé, identiteitsdiefstal

Nou ja, met dat soort dingen vallen mensen meestal snel door de mand. Een sollicitatie moet persoonlijk zijn, mitaloco.
__________________
René
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 mei 2007, 17:06
Antonia Antonia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2007
Berichten: 1
Antonia is on a distinguished road
Standaard Re: mijn cv, vergeet ik niet wat?

Een reactie:

Bij het kopje 'aanvullende informatie' word ik niet veel wijzer:
Maak hier duidelijk wat je wil gaan studeren en wat voor werk je hebt gedaan.

Succes

groetjes Antonia
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Wat vinden jullie van mijn CV? Arjo Sollicitatiebrief en cv 1 3 april 2007 11:52
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Ik vertrouw mijn cv niet. Is die een goede. emal75 Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2005 14:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon