Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 maart 2006, 22:03
Ilsie Ilsie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2006
Berichten: 1
Ilsie is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief???

Hallo allemaal!

Met vele tips van hier, is dan toch mijn brief bijna klaar. Al maak ik waarschijnlijk weinig kans op de baan, niet geschoten is altijd mis en dus probeer ik het toch maar!!

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand hier even naar wil kijken; de spelling daar moet ik me nog eens even over buigen, maar het gaat me meer om het feit of de brief overtuigend en inspirerend genoeg is..

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Ilse
------------------------------------

Mijn gegevens

……………………


……………, 9 maart 2006

Adres Organisatie

Betreft: ……………, vacature Casemanager[/font]

Geachte heer……..,



Bent u nog opzoek naar een Casemanager, zoals te lezen is op de website (adres)? Communicatief vaardig, doortastend, klantgericht, planmatig, analytisch? Dat zijn mijn kwaliteiten. Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.



Wat mij in de functie als Casemanager in het bijzonder aantrekt: de uitdaging om inwoners van ........... welke een uitkering hebben aangevraagd, te motiveren en enthousiasmeren de stap te maken naar werk en sociale activering.

Tijdens mijn stages voor de opleiding HBO- Communicatiemanagement ben ik erachter gekomen dat ik in het communicatievak niet de uitdaging vind die ik zoek in een baan. Het belangrijkste wat ik mis in het vak, is het werken met mensen.

Mijn ervaring in het vrijwilligerswerk en het werken in diverse organisaties waarin de mens centraal staat, heeft mij doen overtuigen dat ik hier mijn werk van wil maken en dat daar mijn kwaliteiten liggen.

De gevolgde opleiding Communicatiemanagement levert een bijdrage aan het goed functioneren als Casemanager. Ik heb hierin veel geleerd over interview- en presentatietechnieken, op welke manieren je doelgroepen bereikt en planmatig werken. Analytisch inzicht heb ik mede gekregen door het schrijven van een strategisch marketingplan voor een sociale werkvoorziening. [/font]

Ervaring in de dienstverlening heb ik opgedaan tijdens mijn werkzaamheden bij de Rabobank. Daar adviseerde ik klanten over diverse Rabobankproducten en bankzaken. Deze werkervaring heeft mij er ook toe gebracht dat ik administratief goed onderlegt ben, op accurate wijze werkzaamheden uitvoer en resultaatgericht werk. Kennis over de gemeentelijke organisatie heb ik verkregen in mijn stageperiode bij de gemeente…………...[/font]



Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om de functie te vervullen, te volgen.

Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team Casemanagers versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.[/font]


Met vriendelijke groet,



......................................


Bijlage: Curriculum Vitae

[font='Trebuchet MS'][/font]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 mei 2006, 10:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief???

Hoi Ilse,

Ik ben misschien erg brutaal en nieuwsgierig hoor, maar ik zag dat jou brief de sollicitatiebrief van de maand is geworden. Allereerst gefeliciteerd daarmee :-) En waar ik nou zo nieuwsgierig naar ben ik of je uiteindelijk op gesprek mocht komen.

Groetjes,
Ylse
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
Sollicitatiebrief projectleider ICT. Wat vinden jullie ervan? Joris van de Wijngaard Sollicitatiebrief en cv 4 12 april 2006 15:53
Sollicitatiebrief administratieve functie: wat vinden jullie ervan? femkeeggink Sollicitatiebrief en cv 5 7 maart 2006 13:50
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief bediende? werkzoeker Sollicitatiebrief en cv 2 9 oktober 2005 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon