Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juni 2010, 17:18
Angeliq1988 Angeliq1988 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2010
Berichten: 1
Angeliq1988 is on a distinguished road
Question Help!

Hallo,

ik ben sinds juni 2009 afgestudeerd als directiesecretaresse / management assistent en heb een certificaat voor juridisch secretaresse. Nu ben ik vanaf dat moment op zoek naar een baan in die richting maar zoals je waarschijnlijk al kunt raden ben ik nog geen stap verder. Ik werk alweer bijna een jaar als facilitair medewerker, maar wil het liefste met iets administratiefs aan de slag.

Als ik solliciteer krijg ik meestal reacties terug in de trant van te weinig ervaring, en zelfs dit vermeld ik netjes in de brieven die ik verstuur. Door alle afwijzingen begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen wat ik moet doen want wordt hier eerlijk gezegd een beetje gek van. Bijna elke week doe ik brieven weg, reagaeer op uitzendbureau's etc maar het helpt allemaal niks!

Nu heb ik wat meer om me heen gekeken en aan de ene kant zou ik graag een opleiding werken en leren volgen maar dan is weer de vraag wat?
Dit is allemaal heel lastig en ik baal er erg van want ik wil gewoon lekker aan het werk! Wie o wie heeft wat tips?!


Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juni 2010, 17:24
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Help!

De economie zit in een diep dal vanwege de recessie en die zal de komende jaren nog aanhouden. Daarom zul je geduld moeten uitoefenen en hopen dat het wel een keer lukt.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 juni 2010, 19:15
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Help!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angeliq1988 Bekijk bericht
Hallo,

ik ben sinds juni 2009 afgestudeerd als directiesecretaresse / management assistent en heb een certificaat voor juridisch secretaresse. Nu ben ik vanaf dat moment op zoek naar een baan in die richting maar zoals je waarschijnlijk al kunt raden ben ik nog geen stap verder. Ik werk alweer bijna een jaar als facilitair medewerker, maar wil het liefste met iets administratiefs aan de slag.

Als ik solliciteer krijg ik meestal reacties terug in de trant van te weinig ervaring, en zelfs dit vermeld ik netjes in de brieven die ik verstuur. Door alle afwijzingen begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen wat ik moet doen want wordt hier eerlijk gezegd een beetje gek van. Bijna elke week doe ik brieven weg, reagaeer op uitzendbureau's etc maar het helpt allemaal niks!

Nu heb ik wat meer om me heen gekeken en aan de ene kant zou ik graag een opleiding werken en leren volgen maar dan is weer de vraag wat?
Dit is allemaal heel lastig en ik baal er erg van want ik wil gewoon lekker aan het werk! Wie o wie heeft wat tips?!


Alvast bedankt!
Beste Angeliq1988,

Ik herken je quote. Ik zit met hetzefde dillema. Achteraf kom ik erachter, via linkedin, dat werkgevers mensen aannemen die totaal niet voldoen aan de gestelde eisen. Let dat je niet te veel opleiding gaat doen. Kan tegen je werken. Heb ik ervaring mee. Moet vaak zelfs mijn CV afzwakken door sommige opleidingen niet in mijn CV op te nemen. Ik neem nu alleen opleidingen en werkervaring in mijn cv op dat aansluit bij de functie-eisen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon