Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 november 2011, 20:34
Enigma Enigma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2011
Berichten: 2
Enigma is on a distinguished road
Standaard Zit compleet vast

Vorig jaar ben ik gestart als magazijnier dit was een interim job die 4 maanden duurde (oktober 2010 - februari 2011). Sindsdien ben ik werkloos (veel te lang), maar sinds die tijd weet ik echt niet wat ik wilde van werk. Studeren was voor mij de optie namelijk: eventmanagement.

Helaas vonden mijn ouders dat geen goed idee. Ik heb namelijk nooit hoger onderwijs onderwijs gedaan wel secundair (Belgie). Nu zit ik hier nog en na 2 testen van de vdab. Weet ik het nog altijd niet . Vorige week heeft ze mij voor een keuze gezet en moest ik kiezen of te wel werken (gelijk wat, is het niet uw ding, dan is het uw ding dat is pech!) of te wel werkloosheidsuitkering kwijt (dit is wel terecht).

Maar ik zit behoorlijk muurvast, morgen heb ik opnieuw een afspraak en zie er behoorlijk tegen op. Ik dacht die mensen mij uit de penarie konden halen, want bij mijzelf zie ik het niet meer.

Lui ben ik alvast niet. Ik heb als vrijwiller al een behoorlijk carriere gemaakt . Ik heb 5 gezeteld in het bestuur van een Jeugdhuis. 2 jaar bestuur van een groot evenement, en nu al 6 jaar in het bestuur van klein festival en sinds dit jaar voorzitter.

Graag zou ik maar al te graag iets in het genre van festival (organiseren, muziek) willen doen natuurlijk. Maar zoals geweten is hierin niet veel werk. Daarom zou ik er concert, theaters er nog bijnemen. Maar dan nog is het in Belgie erbarmerlijk.

Wie kan mij helpen??? Want dit mag echt niet lang meer duren
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 november 2011, 12:21
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enigma Bekijk bericht
Vorig jaar ben ik gestart als magazijnier dit was een interim job die 4 maanden duurde (oktober 2010 - februari 2011). Sindsdien ben ik werkloos (veel te lang), maar sinds die tijd weet ik echt niet wat ik wilde van werk. Studeren was voor mij de optie namelijk: eventmanagement.

Helaas vonden mijn ouders dat geen goed idee. Ik heb namelijk nooit hoger onderwijs onderwijs gedaan wel secundair (Belgie).
Moeten je ouders betalen als je die studie gaat volgen of zou je het kunnen betalen door parttime te gaan werken? Als je zelf betaalt en aan de ingangseis van de opleiding voldoet, kun je dat toch gewoon doen?

Hoeveel heb je gesolliciteerd sinds dat je werkloos werd? Misschien moet er iets worden verbeterd op je CV. Laat hem eens zien op het CV forum.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 november 2011, 15:58
Enigma Enigma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2011
Berichten: 2
Enigma is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnhommes Bekijk bericht
Moeten je ouders betalen als je die studie gaat volgen of zou je het kunnen betalen door parttime te gaan werken? Als je zelf betaalt en aan de ingangseis van de opleiding voldoet, kun je dat toch gewoon doen?

Hoeveel heb je gesolliciteerd sinds dat je werkloos werd? Misschien moet er iets worden verbeterd op je CV. Laat hem eens zien op het CV forum.

Neen, ik zou eventueel dan zelf werken tot eind september. Om geheel alles zelf te betalen.

Het enige probleem is dat ik geen weet wat voor werk. Doordat ik zodanig in de knoop lig met mezelf
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik zit vast grrr mieske88 Sollicitatiebrief en cv 1 4 oktober 2010 23:15
Sollicitatiebrief werkvoorbereider corporatie, zit een beetje vast dirkteur1972 Sollicitatiebrief en cv 1 27 juni 2009 11:05
Help ik zit vast, sollicitatie carričreswitch... starter Sollicitatiebrief en cv 50 14 december 2008 15:25
Zit ik nu vast helppppp Angela27 Alle andere carričreonderwerpen 2 9 juli 2008 14:32
Compleet vast Remco Opleiding kiezen en volgen 7 2 juli 2008 09:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon