Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 september 2013, 15:11
Schottey Schottey is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 september 2013
Berichten: 1
Schottey is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief Project Manager

Toffe site! Graag jullie feedback. Is een nieuwe variante van mijn brief, maar ik ben niet helemaal zeker dat het goed klinkt.



Geachte heer/mevrouw,

“Wat je ook klaarmaakt, doe het met je hart”. Woorden van topchef Pierre Wynants, nadat ik er mijn stage had voltooid en die mijn verdere leven hebben bepaald.

De voorbije 11 jaar heb ik met hart en ziel, en met succes, mijn eigen retail-formule opgebouwd: XXXXX (www.xxxxx.be). Vandaag een volledig autonoom draaiende KMO van 22 medewerkers met 15 miljoen € omzet en een netto winst van 310.000 €.

Nu ik mijn medewerkers heb gevormd tot intrapreneurs, is de tijd aangebroken om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik ga dan ook graag met hetzelfde vuur, passie en mijn hele hart tegen deze nieuwe uitdaging aan.

Ik zou graag mijn carrière uitbouwen bij XXXXXXX waarbij ik mijn bewezen entrepreneurship kan omvormen tot intrapreneurship. Door mijn vorige functies ben ik zowel een doorwinterde, leergierige System, Network Engineer en Project Manager. Tevens kan ik de behoeften en visie naadloos én diplomatisch integreren in projecten. Ik ben een echte peoplemanager die bovendien zeer nauwgezet en klantgericht is. Het sociale, communicatieve luik aan een functie, samen met mijn resultaatgerichte, georganiseerde aanpak is de ideale mix om in stressvolle momenten de juiste beslissingen te nemen. Graag krijg ik de kans om deze talenten in ideeën om te zetten en uit te werken.

Ik hoop u dit verder te mogen toelichten in een persoonlijk onderhoud. Alvast in bijlage mijn curriculum vitae met enkele verwezenlijkingen en overige nuttige informatie.

Met vriendelijke groeten,





XXXXXXXXXXXXXX


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 september 2013, 16:10
ICT'er ICT'er is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 3
ICT'er is on a distinguished road
Standaard

Ik ben zelf nog een beginner maar ik zie dat je geen naam hebt ingevuld achter de aanhef.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 september 2013, 10:34
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Je brief roept bij mij heel veel vragen op en dit komt omdat er in je brief een aantal tegenstrijdigheden staan. Nu heb ik je cv niet en kan ik me geen beeld vormen van je school- en werkverleden, maar er zijn wel een aantal zaken die ik graag eerst wil weten voordat ik echt feedback kan geven op je brief.

Citaat:
“Wat je ook klaarmaakt, doe het met je hart”. Woorden van topchef Pierre Wynants, nadat ik er mijn stage had voltooid en die mijn verdere leven hebben bepaald.
In het kader van welke opleiding?

Citaat:
De voorbije 11 jaar heb ik met hart en ziel, en met succes, mijn eigen retail-formule opgebouwd: XXXXX (www.xxxxx.be). Vandaag een volledig autonoom draaiende KMO van 22 medewerkers met 15 miljoen € omzet en een netto winst van 310.000 €.
'Mijn eigen retailformule', dat klinkt alsof je de eigenaar ervan bent, maar is dat ook zo? En was jij degene die volledig verantwoordelijk was voor deze formule?

Citaat:
Nu ik mijn medewerkers heb gevormd tot intrapreneurs, is de tijd aangebroken om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik ga dan ook graag met hetzelfde vuur, passie en mijn hele hart tegen deze nieuwe uitdaging aan.
Waarom wil je er weg?

Citaat:
Ik zou graag mijn carrière uitbouwen bij XXXXXXX waarbij ik mijn bewezen entrepreneurship kan omvormen tot intrapreneurship.
Waarom wil je je carrière uitbouwen bij juist dit bedrijf?

Citaat:
Tevens kan ik de behoeften en visie naadloos én diplomatisch integreren in projecten. Ik ben een echte peoplemanager die bovendien zeer nauwgezet en klantgericht is. Het sociale, communicatieve luik aan een functie, samen met mijn resultaatgerichte, georganiseerde aanpak is de ideale mix om in stressvolle momenten de juiste beslissingen te nemen. Graag krijg ik de kans om deze talenten in ideeën om te zetten en uit te werken.
Kun je dit met concrete voorbeelden aantonen? Hiervoor kun je de STAR-methode gebruiken.

Voor de volledigheid is het handig als je je cv en de vacaturetekst in het forum plaatst. Hoe meer we weten, hoe beter we je kunnen helpen. En over helpen gesproken: in dit forum geldt dat als je geholpen wilt worden, je anderen ook van dienst moet zijn. Je leert er ook veel van door anderen feedback te geven op hun brief.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 september 2013, 13:23
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schottey Bekijk bericht
Toffe site!
Ja hè? En het wordt alleen maar toffer wanneer mensen niet alleen maar om feedback vragen maar het ook zelf geven, zoals in de forumregels staat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief Account Manager Jasperboe Sollicitatiebrief en cv 1 16 februari 2014 16:31
Sollicitatiebrief Project Manager XX (Engels) Maarten_W Sollicitatiebrief en cv 12 23 mei 2013 18:32
Motivatiebrief assistent manager, iemand suggesties voor verbeteringen? FlavC Sollicitatiebrief en cv 2 28 april 2011 12:08
Sollicitatie project manager (wat is er toch niet goed aan deze brief) Ekerk Sollicitatiebrief en cv 2 29 december 2009 00:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon