Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 februari 2007, 11:58
Linsi
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ook ik ben mijn baan helemaal zat

Hallo allemaal,

ik ben op deze site terecht gekomen, omdat ik mijn werk helemaal zat ben.
Ik heb een goede (vaste ) baan ben net 24 geworden, heb volop doorgroeimogelijkheden, maar verveel me te pletter!

Ik ben opgeleid tot een bachelor in dierkunde, afstudeerrichting Dierhouderij en woon in de Randstad. Tja probeer hier maar eens een agrarische baan te vinden.

Ik heb er dus 1 gevonden en werk er nu ruim een jaar. Maar het is totaal niet leuk! Het is kantoorwerk, ik ben een buitenmens. Ik hou van uitdaging en dit wekt mn interesse maar niet

Nu ben ik weer zoekende, en warempel ben ik nu 1 leuke tegengekomen. Na 2 maanden zoeken en wachten.
Nu nog een hele goede sollicitatiebrief Want de banen in mijn branche zijn schaars.....Best lastig

ik hou jullie op de hoogte

linsi
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 februari 2007, 12:02
Haico
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ook ik ben mijn baan helemaal zat

Hoi Linsi

Ook ik ben wel uitgekeken op mijn baan, dus vandaar dat ik jouw stukje las. Zelf kan ik ergens anders beginnen, maar ik twijfel nog erg. En dat terwijl ik het eind deze maand al moet weten. Maar goed...

Ik wens je echt heel veel succes met je sollicitatie en ik hoop dat het je gaat lukken!!
En je hou ons op de hoogte he?!

Groetjes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2010, 21:51
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard ben me baan zat

Hoi k las je berichtje over de dieren sector en heb precies hetzelfde k ben 22 en het. Ook alweer zat en zoek meer een uitdagingm k zag dat je een leuke baan had gevonden k ben nu al een tijd druk op zoek maar kan me draai maar niet vinden. Weet niet waar k moet kijken en of inf moet verzamelen voor inf over meerdere opties in deze sector. Dus mijn vraag is of waar haal je het vAndaan ? Groetjes blijft liever anoniem
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 december 2010, 21:01
palm palm is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 46
palm is on a distinguished road
Standaard

tja.. altijd moeilijk...

Probeer ieg je werk wat je nu hebt goed te blijven uitvoeren.
Deze kun je wellicht als recensie gebruiken.

Daarnaast kan je werk gaan lijden onder je demotivatie en lijden tot ontslag.. kijk hier voor uit.

Je kunt ook open sollicitaties schrijven, zo ben je misschien de vacatures voor of zet je de mensen aan het denken en "creëren" ze een baan... onder het mom.. iemand er bij zal toch wel makkelijk zijn...

succes!!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 februari 2013, 19:56
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy Werk zat

Als ik mij even mag inlaten met jullie kwesties over werk... Zodra om wat voor reden ook je werk niet meer bevalt kun je beter iets anders zoeken.
Vergeet niet dat de economie tegenvalt en daarom wil ik adviseren om je eerst daarin te verdiepen voor je gaat solliciteren. Als je werkeloos raakt, verveel je, je nog meer.
Werken is een verplichte noodzaak geworden. Inkomsten zijn belangrijk voor de kost.
Omdat er zoveel anderen op jou droombaan staan te springen, zijn jou kansen beperkt.
Voordeel v.e. werkgever is dat zij de hoogst opgeleide werk zoekenden kunnen uitkiezen.
Het nadeel v.e. werknemer is dat zodra de werkgever jou zat is, hij jou er uit gooit en weer net zoveel keus heeft om een ander in dienst te nemen. Moet in zijn ogen een ervaren alleskunner zijn die tegen een laag inkomen veel werk mag verzetten.
Bedenk nog eens goed wat je gaat doen. Het grote geld pak je niet zomaar en waardering voor je werk is er ook niet meer bij. Het zakenleven is keihard en verschrikkelijk ondankbaar geworden en dan moet je ook nog een sluitend pensioen voor je eigen verzorgen.
Geniet maar van je leven, daar heb je meer aan dan gefrustreerd en gestrest op je werk te zijn. Wacht maar tot de 7 magere jaren voorbij zijn;-)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 14:52
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 17:31
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 13:06
Beginnende GVO-er wil ook een keer op gesprek. MelK Sollicitatiebrief en cv 1 11 juli 2006 11:15
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 12:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon