Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 april 2012, 20:42
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief teamcoach, graag feedback

Geachte heer/mevrouw,

“Ja, dat past bij mij!” dacht ik toen ik op 17 april jl. de vacature voor teamcoach zag op www.zorgpleinnoord.nl. Graag vertel ik u waarom.

Het feit dat je als teamcoach naast het team staat en niet erboven spreekt mij enorm aan. Voor mij is dit een natuurlijke attitude, waarvan ik ook denk dat dit de beste manier is om mensen te stimuleren beter te functioneren. De kernwaarden van XXX zijn ook mijn kernwaarden. Dit komt het beste naar voren in de keuzes die ik heb gemaakt in mijn studie en werk.Ook ervoor zorgen dat de zorg die mensen geboden wordt op kwetsbare momenten in hun leven goed te houden en daar waar mogelijk is te verbeteren trekt mij aan in de bij u beschikbare functie.

Eén van de leukste aspecten binnen mijn huidige werk vind ik het werken met mensen en door heel gericht te interveniëren een positieve bijdrage te leveren aan iemands ontwikkeling. In 2009 heb ik mijn bachelor creatieve therapie drama behaald. Sindsdien heb ik in verschillende sectoren gewerkt, waarin ik altijd heb getracht het beste uit mensen te halen. Ik heb onder andere een dramatherapeut in opleiding begeleid en gecoacht tijdens haar jaarstage. Als dramadocent coach en geef ik leiding aan leerlingen om een toneelstuk in elkaar te zetten en hoe deze het beste te spelen. Soms helpen bij het over de streep trekken van leerlingen om te spelen. In mijn huidige functie als pedagogisch medewerker ondersteun en stimuleer ik kinderen om zichzelf te zijn in de groep.


Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gepassioneerd en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede sociale vaardigheden en ben doelgericht. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik deze functie naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. Verder ben ik iemand die graag een nieuwe uitdaging aan gaat.

XXX doet belangrijk maatschappelijk werk waar ik graag deel van zou uitmaken. Daarom zou ik u graag in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn capaciteiten.



Met vriendelijke groet,

XXXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 april 2012, 21:09
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Vanaf jouw laatste alinea vind ik je brief lekker lezen. De eerste twee alinea's bevatten erg lange zinnen die m.i. niet lekker lopen. Waarom niet gewoon kortere zinnen?

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 april 2012, 17:44
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Hoi,
Ik heb wat gedachten over je brief in het rood genoteerd. Hopelijk heb je er wat aan.

Succes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijzebel Bekijk bericht
Geachte heer/mevrouw,

“Ja, dat past bij mij!” dacht ik toen ik op 17 april jl. de vacature voor teamcoach zag op www.zorgpleinnoord.nl. Graag vertel ik u waarom.

Het feit dat je als teamcoach naast het team staat en niet erboven, spreekt mij enorm aan. Voor mij is dit een natuurlijke attitude, waarvan ik ook denk dat dit de beste manier is om mensen te stimuleren beter te functioneren. De kernwaarden van XXX zijn ook mijn kernwaarden. Dit komt het beste naar voren in de keuzes die ik heb gemaakt in mijn studie en werk. Ook ervoor zorgen dat de zorg die mensen geboden wordt op kwetsbare momenten in hun leven goed te houden en daar waar mogelijk is te verbeteren trekt mij aan in de bij u beschikbare functie.

Wat zijn jouw kernwaarden. Je zegt namelijk dat hun kernwaarden jouw kernwaarden zijn. Een werkgever vind het interessant om te weten dat je je huiswerk hebt gedaan.

Ook ervoor zorgen dat de zorg die mensen geboden wordt op kwetsbare momenten in hun leven goed te houden en daar waar mogelijk is te verbeteren trekt mij aan in de bij u beschikbare functie.
Ik zou hier: Ervoor zorgen dat de juiste zorg wordt geboden aan mensen op die momenten in hun leven dat zij dat nodig hebben trekt mij aan.


Eén van de leukste aspecten binnen mijn huidige werk vind ik het werken met mensen en door heel gericht te interveniëren een positieve bijdrage te leveren aan iemands ontwikkeling. In 2009 heb ik mijn bachelor creatieve therapie drama behaald. Sindsdien heb ik in verschillende sectoren gewerkt, waarin ik altijd heb getracht het beste uit mensen te halen. Ik heb onder andere een dramatherapeut in opleiding begeleid en gecoacht tijdens haar jaarstage. Als dramadocent coach en geef ik leiding aan leerlingen om een toneelstuk in elkaar te zetten en hoe deze het beste te spelen. Soms helpen bij het over de streep trekken van leerlingen om te spelen. In mijn huidige functie als pedagogisch medewerker ondersteun en stimuleer ik kinderen om zichzelf te zijn in de groep.

Je zegt dat je een dramatherapeut in opleiding hebt begeleid, maar die zin loopt in mijn ogen niet lekker. Probeer eens dit "Zo heb ik een dramatherapeut begeleid tijdens haar stage van een jaar." Probeer ook je kwaliteiten op te noemen wat je zelf heb geleerd tijdens je rol als stagebegeleider.

Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gepassioneerd en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede sociale vaardigheden en ben doelgericht. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik deze functie naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. Verder ben ik iemand die graag een nieuwe uitdaging aan gaat.

XXX doet belangrijk maatschappelijk werk waar ik graag deel van zou uitmaken. Daarom zou ik u graag in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn capaciteiten.



Met vriendelijke groet,

XXXX
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 april 2012, 19:23
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard

Dankjewel voor je feedback.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 april 2012, 21:09
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Laat het ons weten, wil je?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief consultant, graag feedback jes Sollicitatiebrief en cv 3 2 januari 2012 21:59
Sollicitatiebrief verkoper reizen, graag feedback Nili Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 13:34
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon