Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 2 maart 2009, 23:25
baanzoeker baanzoeker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 maart 2009
Berichten: 2
baanzoeker is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar

Dit is de vacature:

Vacature medewerker klantenservice

xxxxx, een door ouders opgericht snel groeiend gastouderbureau, bemiddelt en begeleidt gastouderopvang voor duizenden ouders in heel Nederland. Op de afdeling klantenservice zorgen vier medewerkers voor het adequaat telefonisch te woord staan van ouders en gastouders en de tijdige beantwoording van ingekomen e-mailberichten. Vanwege de groei die xxxxxxx doormaakt zoeken we versterking voor deze afdeling. Het gaat om een functie voor 32 uur per week. Dagen en tijden in overleg te bepalen. Deze functie heeft als standplaats het kantoor van xxxxxxx in xxxxxxx

Het takenpakket bestaat uit:

* het telefonisch te woord staan van vraag- en gastouders;
* het beantwoorden van mailberichten van vraag- en gastouders;
* waar nodig administratief follow-up geven aan de vragen per telefoon en per e-mail;
* diverse voorkomende werkzaamheden.

xxxxxx zoekt voor deze functie een zelfstandige en enthousiaste collega die:

* gemakkelijk en effectief communiceert aan de telefoon;
* vlot en correct e-mail correspondentie voert;
* ruime ervaring heeft met PC- en internetgebruik;
* van nature klantgericht en dienstverlenend is;
* affiniteit heeft met kinderopvang en gastouderopvang in het bijzonder;
* een collegiale instelling heeft;
* zelfstandig kan werken;
* goed kan structureren en organiseren;
* snel en nauwkeurig werkt.


Geďnteresseerd?
Stuur je CV met motivatie naar xxxxxxx

=====================================

Geachte mevrouw xxxxxx,

Na telefonisch contact te hebben gehad, ben ik nog enthousiaster geraakt voor de vacature medewerker klantenservice, welke ik gevonden heb op www.xxxxxx.nl.

Door mijn jaren lange ervaringen in de administratieve sector ben ik vertrouwd geraakt met de verschillende werkzaamheden en heb ik onder andere geleerd klantgericht en dienstverlenend te werken. Ik mag graag in teamverband werken maar kan ook heel goed alleen en zelfstandig presteren.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn ervaringen als vraagouder in uw organisatie te kunnen toepassen en zo de mogelijkheid heb om zo andere mensen te kunnen helpen.

Ik hoop dat u in mij een geschikte kandidaat ziet en mij de mogelijkheid geeft om mijn CV in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.

Met vriendelijke groeten,

================================================== ==
Ik heb geen ervaring als klantenservice medewerker, werk nu als binnendienst medewerker en vind deze baan niet passend in mn brief vandaar dat ik deze niet genoemd heb. Deze functie zou ik graag willen vervullen dus graag jullie commentaar . THX
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior wetenschappelijk medewerker - graag commentaar Cee5 Sollicitatiebrief en cv 3 27 december 2007 14:37
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon