Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 april 2009, 22:31
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Question Sollicitatie Preventie-interventie medewerker

Ok vandaag nog een brief op de valreep, het probleem is vooral dat ik alleen de naam weet van de coordinator van het project, maar de brief zelf moet richten aan de afdeling PenO, en weet de naam van de contactpersoon dus niet. Reacties moeten voor morgen binnen zijn, is het verstandig om morgenvroeg toch nog even te bellen voor ik hem verstuur of kan ik de brief algemeen richten aan heer/mevrouw, of de coordinator van het project? Daarnaast vind ik onderstaande brief erg breedsprakig en denk ik dat hij wat mag worden ingekort.

Betreft: Sollicitatie Preventie-interventie medewerker

Geachte *****?????,

Op 31 mei, las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een Preventie-interventie medewerker. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

Een groot gedeelte van ziekten is toe te schrijven is aan vermijdbaar ongezond gedrag. De GGD richt zich specifiek op gezondheidsbevordering binnen verschillende regio’s. Door middel van een goed ontwikkelde voorlichting kunnen gezondheidsachterstanden binnen een regio worden aangepakt en kan veel leed worden voorkomen. Op basis van mijn kennis en ervaring zie ik mogelijkheden om bij te dragen aan efficiënte en effectieve interventies, en een goede voorlichting. De sector gezondheidsbevordering spreekt mij sterk aan vanwege het maatschappelijk relevante karakter van deze sector en het multidisciplinaire veld waarin zij werkt.

In mijn vorige functie was ik actief als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg instelling. Hier ben ik verantwoordelijk geweest voor het opzetten en uitvoeren van onderzoeken bij cliënten en het vertalen naar een duidelijk geformuleerde rapportage. Daarnaast voerde ik intake gesprekken en verzorgde ik informatie avonden. Tevens onderhield ik contacten met diverse partijen waaronder cliënten, zorgverleners en wetenschappelijke instellingen. Dankzij deze ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster.

Momenteel ben ik bezig met een traject binnen de afstudeerrichting gezondheidspsychologie, waaronder de cursus gezondheidspsychologische interventies. Binnen het kader van deze cursus ben ik bekend geraakt met het planmatig werken via het Intervention Mapping Protocol en heb ik een virtuele stage gelopen bij een GGD. Ik heb belangstelling voor mensen met verschillende achtergronden en werk graag in teamverband.

Mijn enorme enthousiasme voor een functie als preventie-interventiemedewerker neem ik graag met mij mee naar de *******. Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Mo.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 april 2009, 23:09
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Preventie-interventie medewerker

Als je tot morgen wacht ben je misschien te laat. Uit je inleiding blijkt al dat het op de valreep was, in dat geval kan geachte heer/mevrouw prima.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mo. Bekijk bericht
Op 31 mei ??? dat is over 2 maanden of was vorig jaar , las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een Preventie-interventie medewerker. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

Een groot gedeelte van ziekten is toe te schrijven is aan vermijdbaar ongezond gedrag. De GGD richt zich specifiek op gezondheidsbevordering binnen verschillende regio’s. Door middel van een goed ontwikkelde voorlichting kunnen gezondheidsachterstanden binnen een regio worden aangepakt en kan veel leed worden voorkomen. Op basis van mijn kennis en ervaring zie ik mogelijkheden om bij te dragen aan efficiënte en effectieve interventies en een goede voorlichting. De sector gezondheidsbevordering spreekt mij sterk aan vanwege het maatschappelijk relevante karakter van deze sector en het multidisciplinaire veld waarin zij werkt. deze zin zou je kunnen weglaten, spreekt al uit de brief

In mijn vorige functie als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg instelling was ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van onderzoeken bij cliënten en het vertalen naar een duidelijk geformuleerde rapportage. Daarnaast voerde ik intake gesprekken, verzorgde ik informatie avonden en onderhield ik contacten met diverse partijen. Dankzij deze ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster.

Momenteel ben ik bezig met een traject binnen de afstudeerrichting gezondheidspsychologie, waaronder de cursus gezondheidspsychologische interventies. Binnen het kader van deze cursus ben ik bekend geraakt met het planmatig werken via het Intervention Mapping Protocol en heb ik een virtuele stage gelopen bij een GGD. Ik heb belangstelling voor mensen met verschillende achtergronden en werk graag in teamverband. Kan in je cv

Mijn enorme enthousiasme voor een functie als preventie-interventiemedewerker neem ik graag met mij mee naar de *******. Deze brief en mijn motivatie wil ik graag nader toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Mo.
__________________
Rianne
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
sollicitatiebrief interventiemedewerker sath Sollicitatiebrief en cv 7 17 oktober 2006 14:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon