Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 augustus 2014, 04:56
Flower11 Flower11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2014
Berichten: 2
Flower11 is on a distinguished road
Smile Heel graag feedback op mijn eerste sollicitatiebrief =)

Beste mensen,

Ik ben vorige maand afgestudeerd en heb niet veel ervaringen met solliciteren en het reageren op vacatures. Ik heb net een vacature gevonden en hoop dat er iemand naar mijn brief zou willen kijken (kijkt heel lief )


Geachte heer/mevrouw,

Met grote belangstelling las ik dat u op zoek bent naar deelnemers voor de opleiding tot Wmo consulent.

Mijn naam is XXX en ik heb in juli, 2014 de opleiding Maatschappelijk werk aan de XXX afgerond. Binnen deze opleiding is onder andere informatie over de Wet maatschappelijke ondersteuning en het vernieuwende karakter daarvan vaak ter sprake gekomen. De Wmo heeft altijd tot mijn interesse gesproken, omdat Ik sterk geloof in de eigen kracht van mensen en mensen te stimuleren vanuit hun eigen kracht beslissingen te maken.

Ik kan mezelf omschrijven als een enthousiast, leergierig en flexibel persoon die altijd bereid is zichzelf te blijven ontwikkelen.

In 2013 heb ik mijn stage van 10 maanden afgerond bij XXX, hier heb ik geleerd om nieuwe informatie snel eigen te maken. Daarnaast heb ik tijdens mijn stages en binnen mijn opleiding zowel zelfstandig als in teamverband altijd goed gefunctioneerd.

Ik denk dat ik via mijn opleiding en stages de nodige kennis heb vergaard en vaardigheden heb ontwikkeld die bruikbaar zijn om deel te nemen aan de opleiding tot Wmo consulent.

Vanzelfsprekend ben ik graag bereid mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

XXX

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 augustus 2014, 10:30
Yvonnevto Yvonnevto is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2014
Berichten: 15
Yvonnevto is on a distinguished road
Standaard

Ha Flower!

Laten we beginnen met een aantal `ik´-ken eruit te halen.
Zo te zien ben je ook een nachtbrakertje.
Dus ook even de tip om nooit om 04.00 uur 's nachts solliciteren, hoewel je dit wellicht niet van plan was.

Op zich is de informatie die je aanhaalt wel goed. Probeer er nog iets meer een lopend verhaal van te maken met duidelijk een begin alinea, midden alinea en een afsluitende alinea. (introductie over jezelf - aansluitpunten ervaring/vacature - waarom jij voor deze job)

Heel veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 augustus 2014, 04:31
Flower11 Flower11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2014
Berichten: 2
Flower11 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvonnevto Bekijk bericht
Ha Flower!

Laten we beginnen met een aantal `ik´-ken eruit te halen.
Zo te zien ben je ook een nachtbrakertje.
Dus ook even de tip om nooit om 04.00 uur 's nachts solliciteren, hoewel je dit wellicht niet van plan was.

Op zich is de informatie die je aanhaalt wel goed. Probeer er nog iets meer een lopend verhaal van te maken met duidelijk een begin alinea, midden alinea en een afsluitende alinea. (introductie over jezelf - aansluitpunten ervaring/vacature - waarom jij voor deze job)

Heel veel succes!
Heel erg bedankt voor je feedback Yvonne . Ik ben momenteel in het buitenland dus er is hier een tijdsverschil, maar goed dat je het aangeeft ik zal daar rekening mee houden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief als jobcoach jenco Sollicitatiebrief en cv 3 4 augustus 2012 05:13
Sollicitatiebrief verkoper reizen, graag feedback Nili Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 13:34
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Sollicitatiebrief voor opleidingsplaats, graag feedback! jive Sollicitatiebrief en cv 2 13 augustus 2009 09:36
Graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief Senseo Sollicitatiebrief en cv 1 10 april 2009 01:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon