Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2015, 19:35
Lauren123 Lauren123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 januari 2015
Berichten: 2
Lauren123 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief leerling OK-assistente. Graag nakijken

Hallo,

Ik zou het fijn vinden als iemand onderstaande brief wil nakijken. Ik vind het zelf heel lastig om een origineel begin te schrijven.

Alvast bedankt!




Eigen adres

adres ziekenhuis

Nijmegen, datum

Betreft: vacature leerling operatie-assistente

Geachte heer/mevrouw,

Heeft u er weleens aan gedacht om iemand aan te nemen met ervaring in de zorg? en met een basiskennis van anatomie, pathologie, fysiologie, farmacologie en medische terminologie? Voor u vacature van leerling OK-assistent.

In oktober 2014 ben ik afgestudeerd als doktersassistente. Gedurende mijn stageperiodes op de opleiding doktersassistente en verpleegkunde heb ik veel ervaring opgedaan in de zorg. In mijn functies daar beantwoordde ik de telefoon, assisteerde ik de arts bij chirurgische ingrepen, voerde ik verpleegtechnische handelingen uit en deed ik administratieve taken.

Het snelle inspringen op diverse situaties, het goed laten verlopen van een operatie, het werken met verschillende instrumenten en technologieën, het assisteren van de chirurg en het bezig zijn met patiënten zijn voor mij redenen om te solliciteren op deze functie. Gedurende mijn opleiding doktersassistente heb ik ontdekt dat ik het erg interessant vind om te assisteren bij chirurgische ingrepen. Ik vind het fijn om hier deel uit van te maken, aangezien je veel voor de chirurg en patiënt kunt betekenen.

De afwisseling van werken en leren trekt mij aan omdat ik op deze manier de praktijk en theorie direct kan combineren. Ik heb me goed verdiept op deze opleiding en na de open dag op de HAN, weet ik zeker dat, ik geschikt ben voor deze functie. Ik ben ontzettend gemotiveerd, hardwerkende en snel lerende student. Flexibiliteit, patiëntencontact, enthousiasme en stressbestendigheid zijn een aantal van mijn eigenschappen die hier ook goed bij van pas komen. Verder ben ik accuraat en netjes in mijn werk. Een variabele werkdruk en wisselende situaties brengen mij niet van mijn stuk. Het werken in teamverband gaat mij goed af, maar ook zelfstandig kan ik goed functioneren.

Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Met belangstelling zie ik u antwoord tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 januari 2015, 19:48
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Lightbulb Concretiseren

eachte heer/mevrouw,

Heeft u er weleens aan gedacht om iemand aan te nemen met ervaring in de zorg? en met een basiskennis van anatomie, pathologie, fysiologie, farmacologie en medische terminologie? Voor u vacature van leerling OK-assistent. (deze laatste zin valt uit de lucht_

(Ik snap dat je origineel wilt beginnen. Echter denk ik dat wanneer je solliciteerd naar een ok-ass opl, dat ze wel delijk hebben gedacht om iemand aan te nemen in de zorg. Misschien dat je een andere opening kan pakken)

In oktober 2014 ben ik afgestudeerd als doktersassistente. Gedurende mijn stageperiodes op de opleiding doktersassistente en verpleegkunde heb ik veel ervaring opgedaan in de zorg. In mijn functies daar beantwoordde ik de telefoon, assisteerde ik de arts bij chirurgische ingrepen, voerde ik verpleegtechnische handelingen uit en deed ik administratieve taken. (Een deel hiervan kan in je cv denk ik, probeer de ervaringen die je daar hebt opgedaan te koppelen aan hetgeen wat ze zoeken in hun nieuwe medewerkster)

Het snelle inspringen op diverse situaties, het goed laten verlopen van een operatie, het werken met verschillende instrumenten en technologieën, het assisteren van de chirurg en het bezig zijn met patiënten(maak dit concreter, zoals; bedoel je sociaal contact of wat anders? )

zijn voor mij redenen om te solliciteren op deze functie. Gedurende mijn opleiding doktersassistente heb ik ontdekt dat ik het erg interessant vind om te assisteren bij chirurgische ingrepen. ( wat vond je er interessant aan, leg uit , deel je enthousiasme) Ik vind het fijn (kies een sterker woord) om hier deel uit van te maken, aangezien je veel voor de chirurg en patiënt kunt betekenen.

De afwisseling van werken en leren trekt mij aan omdat ik op deze manier de praktijk en theorie direct kan combineren. Ik heb me goed verdiept op deze opleiding en na de open dag op de HAN, weet ik zeker dat, ik geschikt ben voor deze functie. Ik ben ontzettend gemotiveerd (gemotiveerde) , hardwerkende en snel lerende student. Flexibiliteit, patiëntencontact, enthousiasme en stressbestendigheid zijn een aantal van mijn eigenschappen die hier ook goed bij van pas komen. Verder ben ik accuraat (waarin?) en netjes in mijn werk. Een variabele werkdruk en wisselende situaties brengen mij niet van mijn stuk. (sterk)Het werken in teamverband gaat mij goed af, maar ook zelfstandig kan ik goed functioneren.

Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Met belangstelling zie ik u antwoord tegemoet. ( ik weet niet zeker of deze zin nog nodig is)

Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 januari 2015, 22:23
Lauren123 Lauren123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 januari 2015
Berichten: 2
Lauren123 is on a distinguished road
Standaard

Bednkt voor het controleren!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 januari 2015, 17:59
ano.niem ano.niem is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2015
Berichten: 8
ano.niem is on a distinguished road
Standaard zie bijlage

zie bijlage
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc brief Lauren.doc‎ (15,5 KB, 54x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief als Management Assistente. Graag jullie reactie? c.klarenbeek Sollicitatiebrief en cv 7 3 april 2013 20:33
Sollicitatiebrief leerling intensive care, graag feedback senseihomer Sollicitatiebrief en cv 1 20 augustus 2012 15:35
Sollicitatiebrief Consulent: graag nakijken.. Ben weer op banenjacht groentje Sollicitatiebrief en cv 0 10 september 2009 22:19
Sollicitatiebrief leerling SPH, graag feedback Miekje Sollicitatiebrief en cv 1 26 januari 2009 20:57
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon