Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 november 2006, 22:55
abctje abctje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Berichten: 1
abctje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief opleidingsdocent ICT

Betreft: vacature opleidingsdocent ICT

Geachte mevrouw XXX,

Door middel van deze brief reageer ik op uw advertentie in de Volkskrant d.d. XXX 2006, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een opleidingsdocent ICT.
In mijn huidige functie als groepsleerkracht en ICT-coördinator heb ik veel te maken met het gebruik van ICT in het basisonderwijs. Alhoewel het contact met basisschoolkinderen enorm inspirerend is, merk ik door het contact met stagiaires dat ik het ook enorm boeiend vind om kennis aan beginnende leerkrachten over te brengen.

Voordat ik een viertal jaren geleden terug ben gekeerd in het onderwijs als groepsleerkracht, heb ik als onderwijskundig medewerker bij XXXX gewerkt. Dit bedrijf was één van de eerste bedrijfjes dat zich (in samenwerking met XXX ) richtte op multimediale onderwijs projecten in het basisonderwijs. Ik was binnen dit bedrijf o.a. belast met de contacten met Pabo’s en educatieve diensten. Door middel van presentaties, workshops en lezingen op studiemarkten, ICT-bijeenkomsten en beursen bracht ik de mogelijkheden van dit project binnen het ICT-onderwijs in de bovenbouw van het basisonderwijs onder de aandacht van studenten, begeleiders en directies.

De gewenste eerste graadsbevoegdheid denk ik hiermee volledig te kunnen compenseren en natuurlijk ben ik bereid om, desgewenst, mijn onderwijsbevoegdheid op dit terrein uit te breiden.

Gedurende mijn hele werkzame periode in het basisonderwijs, alsook tijdens mijn studie aan de Pabo heb ik mij beziggehouden met computergebruik in het basisonderwijs. Ik ben gewend aan het vormgeven van onderwijs aan divers leeftijdsgroepen, waaronder volwassenen en ben zeer geďnteresseerd in en betrokken bij de mogelijkheden van nieuwe onderwijsvormen.

Voor mijn ervaring en overige vaardigheden verwijs ik u naar mijn c.v.. Graag zou ik deze brief willen toelichten in een sollicitatiegesprek.
Hoogachtend,


Dhr. XXXX
bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 november 2006, 20:48
HERT HERT is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 21
HERT is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief opleidingsdocent ICT

Een goede brief, ik mis alleen nog een stukje enthousiasme. Zeg maar, 'n tikkie droog, veel feiten en weinig emotie. Kan deze docent leerlingen inspireren?

Met name het stuk over multi-mediaal onderwijs lijkt mij voor je nieuwe werkgever interessant. Heel goed geformuleerd, echt klasse.

Weet jij welke doelgroep deze werkgever heeft?

Wat voor een soort klanten, profit, non-profit ..Zijn het IT-ers? Of banken, kan je hier achterkomen door te bellen met werkgver?

Liggen deze soort mensen jou? Waarom ben jij zo enthousiast?
Heb jij daar ervaring in?
boeiend om beginnende leerkrachten over te brengen schrijf je.
Waarom boeiend. Wat maakt het zo leuk?

Succes,

HERT
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
Sollicitatiebrief projectleider ICT. Wat vinden jullie ervan? Joris van de Wijngaard Sollicitatiebrief en cv 4 12 april 2006 15:53
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon