Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2009, 22:52
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Exclamation Sollicitatie medewerker financieel economische zaken

Hallo iedereen,

Per toeval heir terecht gekomen en waarom er geen gebruik van maken?
Ik heb een motivatiebrief opgesteld naar aanleiding van een vacature die in de krant stond. Graag had ik van iemand opbouwende kritiek() en tips gehad.

Voor het bedrijf zijn teamgeest en flexiblieteit van essentieel belang.

Alvast bedankt!
Daniel

Citaat:
Betreft: vacature Medewerker Financieel Economische Zaken

Geachte heer,mevrouw,

Met belangstelling nam ik kennis van uw advertentie in de xxxxvan 6 juni jongstleden waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een medewerker financieel economische zaken. Ik dacht na het lezen meteen; dit is iets voor mij.

Nadat ik mijn MBO-opleiding heb afgerond,ben ik eind 2006 op de crediteurenafdeling van xxx. gaan werken. Na een korte inwerkperiode,waar ik eerst op een andere afdeling werkzaam was, kreeg ik de verantwoordelijkheid over de regio Zuid-West-Europa en Zuid-Afrika. De hoofdtaak in deze functie is het coderen en inboeken van de ingekomen facturen. Naast deze hoofdtaak heb ik contact met klanten en collega’s in binnen – en buitenland met betrekking tot de ingekomen facturen.

In mijn functie heb ik te maken met facturen die nauwkeurig en accuraat behandeld dienen te worden. Bovendien werk ik goed samen met collega’s waar ik een team mee vorm. Dit uit zich in de goede sfeer onderling en de bereidheid om elkaar te helpen wanneer dat nodig is. Door bedrijfseconomische redenen ben ik helaas genoodzaakt het bedrijf te verlaten.

Werken binnen uw bedrijf spreekt mij om diverse redenen aan.
Ten eerste wil ik mij verder ontwikkelen op administratief gebied. Tevens ben ik flexibel ingesteld, leergierig en dan ook zeker bereid tot het volgen van opleidingen. Ten slotte ben ik benieuwd wat voor bedrijf xxxx. is.

Graag licht ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatiebrief en curriculum vitae toe.


Hoogachtend,

xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2009, 20:55
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie medewerker financieel economische zaken

Iemand die zich geroepen voelt om te reageren?
Zou ik zeer waarderen,want de laatste keer dat ik zo'n brief heb geschreven,was nog voor school.

Alvast bedankt
Daniel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juni 2009, 10:11
Sjalalie Sjalalie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juni 2009
Berichten: 2
Sjalalie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerker financieel economische zaken

Betreft: vacature Medewerker Financieel Economische Zaken

Geachte heer,mevrouw,

Met belangstelling nam ik kennis van uw advertentie in de xxxxvan 6 juni jongstleden waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een medewerker financieel economische zaken. Ik dacht na het lezen meteen; dit is iets voor mij.

Nadat ik mijn MBO-opleiding heb afgerond,ben ik eind 2006 op de crediteurenafdeling van xxx. gaan werken. Na een korte inwerkperiode, waar ik eerst op een andere afdeling werkzaam was, kreeg ik de verantwoordelijkheid over de regio Zuid-West-Europa en Zuid-Afrika. De hoofdtaak in deze functie is het coderen en inboeken van de ingekomen facturen. Naast deze hoofdtaak heb ik contact met klanten en collega’s in binnen – en buitenland met betrekking tot de ingekomen facturen.

In mijn functie heb ik te maken met facturen die nauwkeurig en accuraat behandeld dienen te worden. Bovendien hier zou ik daarnaast van maken. Ook zou je kunnen zeggen dat je facturen nauwkeurig en accuraat behandelt, want zoals het nu staat gaat het eerst over de facturen en daarna over jou werk ik goed samen met collega’s waar ik een team mee vorm. Dit uit zich in de goede sfeer onderling en de bereidheid om elkaar te helpen wanneer dat nodig is. Door bedrijfseconomische redenen ben ik helaas genoodzaakt het bedrijf te verlaten.

Werken binnen uw bedrijf spreekt mij om diverse redenen aan.
Ten eerste wil ik mij verder ontwikkelen op administratief gebied. Tevens ben ik flexibel ingesteld, leergierig en dan ook zeker bereid tot het volgen van opleidingen. Ten slotte ben ik benieuwd wat voor bedrijf xxxx. is. misschien zou je alvast iets meer kunnen opzoeken over het bedrijf en daar iets mee doen, met missie/visie oid. Ik ben benieuwd wat voor bedrijf het is klinkt een beetje vreemd

Graag licht ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatiebrief en curriculum vitae toe.


Hoogachtend,

xxxx

Verder niks mis mee ziet er goed uit hoor!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 juni 2009, 15:31
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie medewerker financieel economische zaken

Hoi Sjalalie,

Bedankt voor je reactie. Voordat ik de brief op de post deed,heb ik nog een aantal dingen veranderd. Het is geen vreemd bedrijf hoor. Ik verwoordde het hier alleen wat anders,hehe.

Trouwens daarnet een bevestigingsbrief gekregen van het bedrijf dat ze mijn brief hebben ontvangen en dat ze me op de hoogte zullen stellen als ze een beslissing hebben genomen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 juli 2009, 19:33
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie medewerker financieel economische zaken

Vandaag een brief in de bus gekregen dat ik ben afgewezen voor de functie. Ze hebben veel reacties gekregen. Helaas kom ik niet in aanmerking voor deze functie.

Erg jammer. Maar we gaan weer verder.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 juli 2009, 12:36
jick jick is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Berichten: 4
jick is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerker financieel economische zaken

balen inderdaad... Jammer, ik ken het gevoel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
sollicitatie financieel administratief medewerker starter Sollicitatiebrief en cv 2 22 oktober 2008 22:27
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon