Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2009, 23:58
amina74 amina74 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 7
amina74 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie groepsleidster

kan iemand aub naar mijn solicitatie brief kijken
bedankt



Almere, 25 october 2009





Betreft: Open sollicitatie naar de functie van groepsleidster




Geachte heer/ mevrouw,




Mijn naam is Amina Eljid en ik ben 35 jaar oud. Met deze brief solliciteer ik naar de functie van groepsleidster bij stichting de schoor.

In 2010 heb ik mijn diploma Sociaal Pedagogisch Werker (SPW) bij si-nl met succes afgerond. Nu ben ik op zoek naar een baan waarin ik mijn kennis en vaardigheden kan toepassen in de praktijk. Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen bij peuterspeelzaal het schippertje. Daar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de functie van groepsleidster. Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in deze functie.

De functie van groepsleidster bij de schoor spreekt mij aan, omdat ik denk
dat ik op deze plek de mogelijkheid krijg om mezelf te ontwikkelen als kinderleidster. Bovendien vind ik het erg leuk en interessant om de kinderen te zien ontwikkelen.

In de bijlage vindt u mijn cv. Graag licht ik het een en ander toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

Amina Eljid



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 oktober 2009, 00:07
Faartje23 Faartje23 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Berichten: 3
Faartje23 is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief

Hi amina,

je naam en leeftijd staan in je cv vermeld dus hoef je niet in de brief op te nemen. De brief moet je beginnen met dat je enthousiast bent in een functie als...... bij de Stichting Schoor.

Vervolgens moet je aangeven waarom jij daar goed thuis hoort, heb je relevante ervaring, stage bijvoorbeeld. Zet dat in je middengedeelte neer. Daarnaast zeg je dat je de opleiding spw al gehaald hebt, we leven nog in 2009 terwijl je de opleiding in 2010 gehaald zou moeten hebben. Dit klopt niet, kijk dit even na.

In de brief moet je niet denken dan t je geschikt bent voor de functie maar weet je zeker dat je geschikt bent. Dus verande je zin en geef aan dat je leuk vindt met kinderen te werken, dat je toegevoegde waarde hebt omdat je creatief en geduldig bent. Je moet enerzijds aangeven wat jij te bieden hebt en wat het bedrijf daaraan heeft.

Je hoeft niet in de brief naar je cv te verwijzen omdat je dit al in de bijlage hebt.

Ik hoop dat je hiermee wat kan.

Groetjes,

Farah
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 oktober 2009, 00:18
amina74 amina74 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 7
amina74 is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief

hoi farah
bedankt voor de reactie
maar ik ben in janauri klaar met de opleiding en ik ben alvast aan het soliciteren voor na de opleidng
gr
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 oktober 2009, 00:26
amina74 amina74 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 7
amina74 is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief

hoi
is dit nu goed
bedankt


Almere, 25 october 2009





Betreft: Open sollicitatie naar de functie van groepsleidster




Geachte heer/ mevrouw,



Met deze brief solliciteer ik naar de functie van groepsleidster bij stichting de schoor.

In januari 2010 ben ik klaar met mijn opleiding Sociaal Pedagogisch Werker (SPW)
Nu ben ik op zoek naar een baan waarin ik mijn kennis en vaardigheden kan toepassen in de praktijk. Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen bij peuterspeelzaal het schippertje. Daar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de functie van groepsleidster. Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in deze functie.

De functie van groepsleidster bij de schoor spreekt mij aan, omdat ik zeker geschikt ben voor de functie en ik vindt het leuk om met kinderen te werken en omdat ik creatief en geduldig ben
dat ik op deze plek de mogelijkheid krijg om mezelf te ontwikkelen als kinderleidster. Bovendien vind ik het erg leuk en interessant om de kinderen te zien ontwikkelen.

In de bijlage vindt u mijn cv. Graag licht ik het een en ander toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

Amina Eljid
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 oktober 2009, 00:35
Faartje23 Faartje23 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Berichten: 3
Faartje23 is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief

Een hele vooruitgang!! nog een kleine dingetjes..

Je zegt met veel plezier heb ik ervaring opgedaan.... wat voor soort ervaring, wat heb je geleerd?

je zegt ook dat de functie je aanspreekt maar niet concreet waarom, allen dat je geschikt bent. Noem een aantal voorbeelden uit je stage periode. Je geeft al goed aan dat je bijvoorbeeld creatief bent en geduldig. Leuk is een vaag begrip wat je beter kunt vermijden. In plaats daarvan zou je kunnen zeggen dat het je doel is de kinderen goed wil leiden en wil zien ontwikkelen.

Je zou ook kunnen toevoegen dat je vanuit je opleiding bepaalde zaken leert, ontwikkeling of gedrag van kind zodat je deze eigenschappen kunt gebruiken als kinderleidster. Zo profileer jij jezelf en trek je ook meer de aandacht.

Verder zou je kunnen afsluiten met graag licht ik mijn enthousiasme in een gesprek toe.

verder prima!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 26 oktober 2009, 22:46
amina74 amina74 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 7
amina74 is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief

Almere, 25 october 2009





Betreft: Open sollicitatie naar de functie van groepsleidster




Geachte heer/ mevrouw,



Met deze brief solliciteer ik naar de functie van groepsleidster bij stichting de schoor.

In januari 2010 ben ik klaar met mijn opleiding Sociaal Pedagogisch Werker (SPW)
Nu ben ik op zoek naar een baan waarin ik mijn kennis en vaardigheden kan toepassen in de praktijk. Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen bij peuterspeelzaal het schippertje. Daar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de functie van groepsleidster. Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in deze functie.

De functie van groepsleidster bij de schoor spreekt mij aan, omdat ik zeker geschikt ben voor de functie en ik vindt het leuk om met kinderen te werken en omdat ik creatief en geduldig ben
dat ik op deze plek de mogelijkheid krijg om mezelf te ontwikkelen als kinderleidster. Bovendien vind ik het erg leuk en interessant om de kinderen te zien ontwikkelen.

In de bijlage vindt u mijn cv. Graag licht ik mijn enthousiasme in een gesprek toe


Met vriendelijke groet,

A,,,,,,,,,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
Open sollicitatie groepsleidster kinderopvang. Iemand tips? colinda84 Sollicitatiebrief en cv 2 23 oktober 2007 10:49
Open sollicitatie: Groepsleidster in opleiding Chantal83 Sollicitatiebrief en cv 4 10 mei 2007 13:08
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon