Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10 juni 2013, 18:19
Musipek Musipek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juni 2013
Berichten: 1
Musipek is on a distinguished road
Standaard Controle motivatiebrief Room Attendant in een hotel

Beste leden

zou iemand voor mij mijn motivatiebrief naar taalgebruik en dergelijke willen controleren alstublieft?

het ging om de volgende vacature

"Voor onze afdeling Housekeeping zijn wij op zoek naar een Room Attendant (m/v) Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken: Als Housekeeping Attendant bent u verantwoordelijk het verblijfsgereed maken van gastenkamers volgens schema/controlelijst, opdrachten van leidinggevende en eventueel op basis van eigen beoordeling van de situatie. Naast het verblijfsgereed maken van gasten kames zijn overige werkzaamheden bijvoorbeeld assisteren bij het inrichten van kamers en interne verhuizingen."

voor deze vacature heb ik de volgende motivatie brief geschreven.

"Mustafa Ipek
Antony xxxxxxxxx
10xxxxx AMSTERDAM


Sofitel Legend The Grand Amsterdam
T.a.v. Team Human Resources
Oudezijds Voorburgwal 197
1012 EX AMSTERDAM

Amsterdam, 10 juni 2013

Betreft: reactie vacature Room Attendant (m/v)


Geachte mijnheer/mevrouw,

Via deze brief wil ik dol enthousiast reageren op de vacature van Room Attendant (m/v). Toen ik dit vacature op het internet site sterrenzoekensterren.nl was tegengekomen wist ik meteen dat dit vacature een grote uitdaging en zeer passend voor mij is.

Mijn wil is heel groot om bij Sofitel Legend The Grand Amsterdam te werken, omdat er (inter)nationale doorgroei mogelijkheden bestaan, training en opleiding, zelfontplooing zelfontwikkeling hoog in de vaandel staat welk een van mijn competentie is.

Mede dankzij mijn ervaringen in verschillende branches heb ik geleerd om stressbestendig te zijn, opmerken en oog hebben voor de kleinste details, conflicten hanteren, betrokkenheid hebben, discipline voegen naar het beleid en/of procedures van de bedrijf. Klantgericht communicatief kunnen zijn. Feedback geven en ontvangen.

Ik ben ervan overtuigd dat ik kan voldoen aan de omschreven functie eisen en dat ik een waardevolle bijdrage kan zijn voor uw organisatie

Graag zou ik uitgenodigd willen worden om mijn motivatie kenbaar te maken, meer over mij zelf te vertellen en enthousiasme te tonen.

Ik zie verdere contacten met uw organisatie met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,


M. Ipek
Bijlagen: Curriculum vitae"


zouden jullie mij hiermee willen helpen aub?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Sollicitatiebrief stage marketingfunctie RichWes Sollicitatiebrief en cv 13 24 januari 2013 21:57
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54
Motivatiebrief Angel78 Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:14
Hoe verkoop je je enthousiasme in een sollicitatiebrief Makingsense Sollicitatiebrief en cv 2 12 augustus 2009 09:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon