Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 juni 2010, 02:16
quaca quaca is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 2
quaca is on a distinguished road
Standaard Advies voor mijn motivatiebrief

Ede, 10 juni 2010

Betreft: Sollicitatie Software Engineer .NET en SQL

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van een vacature op <ABC> vernam ik dat <Uw Company> op zoek is naar een Software Engineer .NET en SQL. Graag zou ik willen solliciteren op deze functie. Ik ben van mening dat mijn kwalificaties, carričreambities en persoonlijkheid overeenkomen met het profiel waar <Uw Company> naar op zoek is.

Tijdens mijn opeenvolgende opleidingen Bachelor en Master in Software Engineer aan de Universiteit Twente heb ik kennis opgedaan in verschillende uiteenlopende domeinen. Het ontwikkelen, testen en documenteren van software, het analyseren en ontwerp met behulp van UML is daar een voorbeeld van.

Na het afronden van mijn Master in Software Engineer ben ik toegetreden tot PDEng opleiding aan de Technische Universiteit Eindhoven. Dit programma richt zich niet alleen op het versterken van de software-ontwerp vaardigheden, maar ook op de niet-technische competenties, zoals het bedrijfsleven, management en professionele ontwikkeling. We hebben ook geleerd hoe we met de klanten die heeft een beperking van software technologieën communiceren (Deze site http://wwwooti.win.tue.nl/programme/ geeft meer informatie over de PDEng-programma).

Verder heb ik gewerkt als Technical Advisor/Project Manager voor Amerikaanse software bedrijven voor meer dan drie jaren in Curacao. Veel van mijn ervaring zijn (1) het ontwikkelen van de software, (2) het werken met de klanten, (3) het vertalen van de business requirements in het technische aspect voor de ontwikkeling team.

Door mijn ervaring, enthousiast, klantgericht en kwaliteitsvol, denk ik dat ik zeer geschikt ben voor de functie.

Met deze korte introductie hoop ik dat u voldoende info heeft om elkaar beter te leren kennen in een kennismakingsgesprek.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juni 2010, 21:43
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Advies voor mijn motivatiebrief

Beste Quaca,

Ik heb je brief doorgenomen en mis waarom je juist voor dit bedrijf wilt werken.

Bovendien zou ik in de brief aangeven welke eigenschapen die jij hebt waardoor je geknipt bent voor de baan.

Je beschrijft nu de inhoud van de opleiding, dit kun je beter in het cv doen. Ook geef je aan welke baan je in Curacao gehad hebt. Ook dit staat in je cv.

Je kunt beter in de brief aangeven welke resultaten je behaald hebt en wat je daarvoor hebt moeten doen.

Lees de brief bovendien goed door op taal -en schrijffouten, er staan er vrij veel in.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 juni 2010, 00:03
quaca quaca is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 2
quaca is on a distinguished road
Standaard Re: Advies voor mijn motivatiebrief

Hoi Jack,

Hartelijke dank voor jou advies. Je hebt gelijk. Ik mis iets over wat ik heb gedaan.
Ik ben niet goed in nederlands. Kan je even geven welke zinnen niet goed zijn.

Nogmaals bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief voor adviseur souade Sollicitatiebrief en cv 1 29 maart 2010 12:50
CV & motivatiebrief Australië Thormodo Sollicitatiebrief en cv 1 23 februari 2010 19:24
Graag advies voor motivatiebrief indy&fay Sollicitatiebrief en cv 1 12 november 2009 12:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon