Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2007, 16:19
Neferia Neferia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2007
Berichten: 3
Neferia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief managementassistent

Heel graag op- en aanmerkingen op mjn brief!


Betreft sollicitatie voor de functie managementassistente



Geachte mevrouw xxxxx,


Hierbij reageer ik op de vacature van managementassistente op intranet van 21 maart. Na even kort met u over de telefoon te hebben gesproken ben ik alleen maar meer enthousiast geworden om voor deze functie in aanmerking te komen. Het sluit goed aan op mijn ontwikkeling en loopbaan bij xxxx. De diversiteit van de taken, het zelfstandig werken en eigen initiatieven kunnen nemen maar toch deel uit maken van een team spreken mij erg aan.

Mijn huidige functie bij xxxxx is managementassistent van de regiomanager winkels Noord. In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor het zelfstandig bewaken van lopende acties, maar bijvoorbeeld ook voor het opstellen van diverse rapportages, notuleren van overleggen en vergaderingen en het voorbewerken van teksten. Ook met secretariële taken zoals agendabeheer, plannen, post- en e-mail ben ik dagelijks bezig.
Word, Excel en PowerPoint hebben niet veel geheimen meer voor mij. Vanuit mijn interesse voor computers en nieuwe programma’s heb ik voor het balieteam het initiatief genomen Sharepoint te gaan gebruiken. Ik heb hiervan dan ook het beheer.

Doordat ik zes jaar op de afdeling klantenservice heb gewerkt (telefoon en e-mail) heb ik ook ruime ervaring in klantgerichtheid, dienstverlening en stressbestendigheid. Ook de communicatieve vaardigheden zijn zowel schriftelijk als mondeling goed ontwikkeld. Aan de gestelde functie eisen kan ik dan ook in ruime mate voldoen. Daarnaast is het zo dat ik me graag wil blijven ontwikkelen.

Ik zou het op prijs stellen als ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek krijg, zodat ik mijn sollicitatie nader kan toelichten.



Met vriendelijke groet,


naam


Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2007, 23:41
Neferia Neferia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2007
Berichten: 3
Neferia is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent

Is er niemand die op- en of aanmerkingen heeft? ik wil de brief graag deze week nog versturen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2007, 11:34
Charly Charly is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 3
Charly is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent

hoi,

Hieronder even stukjes uit je brief en mijn opmerkingen erbij in het rood.

Vanuit mijn interesse voor computers en nieuwe programma’s heb ik voor het balieteam het initiatief genomen Sharepoint te gaan gebruiken.

Wat is het balieteam. dat is een term voor je huidgie werkgever, maar dat is per bedrijf verschillend, je hoeft dat niet zo te noemen.

Ik heb hiervan dan ook het beheer.

Rare zin: je hebt hierover het beheer.

Doordat ik zes jaar op de afdeling klantenservice heb gewerkt (telefoon en e-mail) Dit kan wel weg dat tussen haakjes, is al logisch



Ik zou het op prijs stellen als ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek krijg, zodat ik mijn sollicitatie nader kan toelichten.
Ik vind dat op prijs stellen raar klinken, maar kan aan mij liggen

Succes met je brief!! Misschien hebben andere ook nog wel opmerkingen of tips
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 maart 2007, 20:14
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent

Hoi,
Je schrijft alleen vanuit de ik-vorm. Ik zie je nergens de combinatie jij en de nieuwe werkgever en ik zie ook niet waarom je nu precies bij die werkgever solliciteert.

Zoek het AIDA-model eens op en kijk of je daar iets mee kan.

Succes met je brief.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief administratief bediende Koshi Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 22:55
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon