Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2008, 18:44
CHNL CHNL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 1
CHNL is on a distinguished road
Standaard Stagebrief kdv

[Eigen naam]
[adres]


[kinderdagverblijf ....]
[Adres]

[plaats], 10 november 2008


Geachte [naam],

Op dit moment volg ik de opleiding Spw niveau drie op het [naam school], bij deze opleiding hoort een stageperiode van ongeveer een half jaar, vanaf januari tot en met juni. Ik loop 4 dagen stage en ga eén dag in de week naar school.

Door de combinatie van mijn praktijkervaringplaats en de theorie heb ik veel ervaring gekregen in het werken in kinderdagverblijven, mijn praktijkervaringplaats heb ik gelopen in [naam instelling], daar liep ik stage in de peutergroep, ik vond het erg leuk om kinderen te verzorgen en te begeleiden. Ik kan me goed inleven in de wereld van een kind en ik begeleid hen graag ik het ontdekken van de wereld. Ook ben ik creatief en enthousiast met kinderen.

Ik hoop dat het mogelijk is bij uw bedrijf een stageplaats te verkrijgen en ik ben altijd bereid om mijn CV in een mondeling gesprek te komen toelichten.

Met vriendelijke groet,
[Naam]

Bijlage: Cv
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 november 2008, 22:40
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Stagebrief kdv

Beste....,

Ik heb je brief doorgelezen en enkele aanpassingen gedaan. Ik heb niet teveel veranderd om je eigen karakter een beetje te behouden in de brief.

In ieder geval veel succes!

[Eigen naam]
[adres]


[kinderdagverblijf ....]
[Adres]

[plaats], 10 november 2008


Geachte [naam],

Op dit moment volg ik de opleiding Spw niveau drie op het [naam school], bij deze opleiding hoort een stageperiode van ongeveer een half jaar, vanaf januari tot en met juni. Ik moet 4 dagen stagelopen en ga eén dag in de week naar school.

Door de combinatie van mijn praktijkervaringplaats en de theorie heb ik veel ervaring gekregen in het werken in kinderdagverblijven. Mijn praktijkervaringplaats was bij het [naam instelling], waar ik stage liep in de peutergroep. Ik vond het erg leuk om kinderen te verzorgen en te begeleiden. Ik kan me goed inleven in de wereld van een kind en ik begeleid hen graag bij het ontdekken van de wereld. Ook ben ik creatief en enthousiast met kinderen. Daarnaast was het ook erg leerzaam en leuk deel uit te maken van een team en samen activiteiten te organiseren.

Graag zou ik bij uw kinderdagverbijf mijn stage vervullen. In een persoonlijk gesprek wil ik graag meer over mijzelf vertellen, zodat u een nog betere indruk van mij kunt krijgen.

Met vriendelijke groet,
[Naam]

Bijlage: Cv
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stagebrief: A.U.B controleren/verbeteren senita Sollicitatiebrief en cv 11 7 april 2010 14:41
Commentaar op stagebrief ODT Sollicitatiebrief en cv 4 23 oktober 2008 23:01
Verbeteren stagebrief voor privé bedrijven Lieve Sollicitatiebrief en cv 2 7 juni 2008 00:03
Stagebrief controleren/verbeteren Lieve Sollicitatiebrief en cv 1 15 mei 2008 17:05
Verbeteren stagebrief naar een bankshop Sand Sollicitatiebrief en cv 3 23 oktober 2007 16:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon