Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2009, 13:20
ThirzaBono ThirzaBono is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Berichten: 2
ThirzaBono is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief BBL plaats kinderopvang

Hallo allemaal,

Ik twijfel nogal of mijn sollicitatiebrief goed is.
Omdat een plek in de kinderopvang beperkt is, en ik in het noorden woon liggen de banen niet voor het oprapen.
Daarom wil ik hem met jullie delen zodat jullie mij misschien kunnen helpen.
(ik ben slechthorend, dit staat niet in de brief, vinden jullie dat ik dat er in moet zetten?)





PLAATS, DATUM

Betreft: Open sollicitatie BBL-plek

Geachte heer/mevrouw,

Volgend jaar ga ik van start met de opleiding SPW3 op ..SCHOOL.. te ..PLAATSNAAM.. Ik wil deze opleiding in de BBL-vorm volgen.

Op dit gebied heb ik al heel wat ervaring opgedaan tijdens mijn opleiding SPW3 op ..SCHOOL.. te ..PLAATSNAAM... Mijn stage's bracht ik door een kinderopvang. Helaas heb ik door een vervelende thuissituatie deze opleiding niet afgemaakt. Toch zou ik dit graag weer op willen pakken. Momenteel ben ik werkzaam als gastouder voor 4 kinderen.

Op uw website las ik dat u mensen de mogelijkheid biedt om een leerarbeidsovereenkomst te krijgen. Ik vind het altijd al leuk om met kinderen te werken. Ik ben geďnteresseerd in hun ontwikkeling.

Men typeert mij als enthousiast en doelgericht. Bovendien heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben leergierig en sociaal. Graag zou ik deze eigenschappen en kwaliteiten van SPW inzetten tijdens een leerwerkplek.

Ik hoop dat u mij de mogelijkheid bied om mijn brief in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Bijlagen: CV

Met vriendelijke groet,

NAAM ADRES ENZ.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2009, 17:33
Jac9ueline Jac9ueline is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Berichten: 7
Jac9ueline is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief BBL plaats kinderopvang

- "al heel wat ervaring" is misschien wat veel van het goede. Hoe vind je het zelf zonder "heel wat" in de zin?
- Een stage ergens doorbrengen klinkt passief, een stage lopen of ergens meedraaien in stageverband vind ik persoonlijk beter klinken. Je mag hier ook wel ietsje uitgebreider zijn zodat de lezer een beeld van jou krijgt.
- Ik zou "een vervelende thuissituatie" vervangen door "persoonlijke omstandigheden". Bereid je wel voor op vragen als je een uitnodiging krijgt voor een gesprek en bedenk wat je wel en liever niet zou willen vertellen.
- Hoe heb je deze kinderopvang uitgekozen? Waarom solliciteer je juist bij deze? Is dat alleen vanwege feit dat ze werknemers in BBL vorm aannemen of kan je nog iets leuks aan ze verzinnen? Weet je de naam van degene aan wie je moet schrijven? Daar mag je altijd voor bellen naar instanties/bedrijven als je gaat solliciteren en maakt je brief wat aardiger voor de persoon die hem leest.
- Ik denk dat je je slechthorendheid niet hoeft te vermelden in de brief. Schijnbaar stoort het niet in je werk met kinderen.
- "Graag zou ik deze eigenschappen en kwaliteiten van SPW inzetten tijdens een leerwerkplek." Het zijn jouw eigenschappen die je wilt inzetten. Volgens mij kan je "van SPW" uit de zin halen.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 november 2009, 18:20
ThirzaBono ThirzaBono is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Berichten: 2
ThirzaBono is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief BBL plaats kinderopvang

Dank je wel, ik ga hem even aanpassen, dan zet ik de nieuwere versie hier weer neer,

groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wilt mijn brief nakijken het is een sollicitatie naar een bbl plaats Femmetje Sollicitatiebrief en cv 0 26 maart 2009 11:27
sollicitatiebrief BBL plaats SPH vokiki Sollicitatiebrief en cv 2 19 november 2008 11:10
sollicitatiebrief kinderopvang sharon Sollicitatiebrief en cv 1 10 september 2008 15:28
Sollicitatiebrief BBL plaats brechtje27 Sollicitatiebrief en cv 1 29 november 2006 14:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon