Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2010, 20:04
dyan dyan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Berichten: 1
dyan is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief functie teamleider in een gemeente. commentaar meer dan welkom.

beste allen.

Het was weer een lange tijd geleden dat ik een sollicitatiebrief heb geschreven. Ik solliciteer naar een functie als teamleider bij een gemeente.

wat vinden jullie ervan. Alle commentaar is welkom en alvast mijn dank daarvoor. Als ik word uitgenodigd voor een gesprek zal ik jullie daarvan op de hooget stellen.

GR Dyan

sollicitatiebrief

Bezuinigingsmaatregelen is het gesprek van de dag. Vermindering van de aantal ambtenaren, wijzigingen in het budgettenstelsels en ga zo maar door.

Maar in deze ‘onzekere tijden’ zie ik juist kansen en uitdagingen, om als teamleider werkprocessen efficiënter op elkaar af te stemmen en op een motiverende manier de team aan te sturen om gezamenlijk de gestelde doelstellingen te halen. Daarom solliciteer ik op deze functie.

In de afgelopen 4 jaar heb ik bij mijn huidige werkgever meerdere functies uitgeoefend voor verschillende gemeenten. Van klantmanager in de uitvoering tot projectleider van activerings- en
re-integratieprojecten. Ook heb ik als coördinator van het project Generaal Pardon een team van re-integratieconsulenten aangestuurd waar de gestelde doelstellingen zijn behaald. Het aspect leiderschap in de verschillende projecten om mensen te inspireren en te stimuleren in hun werkzaamheden hebben mij het meest aangesproken.

Als projectleider of coördinator van verschillende projecten functioneer ik in veranderende situaties. Hierdoor moet ik flexibel en oplossingsgericht kunnen handelen en medewerkers op een stimulerende en coachende manier aansturen . Eén van de projecten die ik momenteel leid, is een re-integratiecentrum waar WWB cliënten worden geactiveerd en gere-integreerd. Als projectleider zorg ik voor optimale afstemming van werkprocessen, goede communicatielijnen en de aansturing van 5 medewerkers. Door functioneringsgesprekken te voeren met een goed ontwikkeld inlevingsvermogen, maar door ook confrontaties niet uit de weg te gaan, wordt er in een positieve sfeer resultaatgericht gewerkt.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 juni 2010, 09:44
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatiebrief functie teamleider in een gemeente. commentaar meer dan welkom.

Hoi,

Ik hoop niet dat je de brief al hebt verzonden... als ik jou was, zou ik eerst even een spellingscheck in Word over je brief heen laten gaan. Ik zie zo al heel veel spel en stijlfouten, die Word standaard voor je aanpast.

Plaats je brief maar even opnieuw wanneer je deze fouten hebt aangepast.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juni 2010, 22:28
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief functie teamleider in een gemeente. commentaar meer dan welkom.

Best Dyan,

Ik heb je brief doorgelezen en wil je, naast de aanwezige spel -en stijlfouten, het volgende meegeven:

Je openingszin is niet sterk. Je zou kunnen beginnen met:

In deze tijd onzekere tijden voor overheidsorganen is het van groot belang dat leidinggevenden een positieve en stimulerende rol blijven spelen binnen de afdeling. Met mijn opgeruimde karakter en vermogen om teams optimaal te laten functioneren, stel ik mij dan ook graag beschikbaar voor de functie van teamleider.

Schrijf in je brief waarom je juist bij deze organisatie wilt werken. Dit komt nu totaal niet terug.

Geef aan waarom jij de geschikte man bent voor de baan. Welke eigenschappen bezit je waardoor jij het beste die functie in kunt vullen.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief telemarketeer bij een bank. Gaarne commentaar Der Pieter Sollicitatiebrief en cv 2 23 april 2007 19:43
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon